logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۳۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با موج رسا:

اقدامات دولت رئیسی در مقایسه با 100 روز اول دولت قبل امیدوار کننده است

اقدامات-دولت-رئیسی-در-مقایسه-با-100-روز-اول-دولت-قبل-امیدوار-کننده-است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: هرچند انتظاری که از دولت انقلابی و مردمی وجود داشت شاید تاکنون به طور کامل محقق نشده اما اگر بخواهیم 100 روز اول دولت آیت‌الله رئیسی را با 100 روز اول سال‌های 92 و 96 مقایسه کنیم، وضعیت خیلی خوب و امیدوارکننده است.

اصغر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به گذشت 100 روز از آغاز به کار دولت سیزدهم اظهار داشت: هرچند انتظاری که از دولت انقلابی و مردمی وجود داشت شاید تاکنون به طور کامل محقق نشده اما اگر بخواهیم 100 روز اول دولت آیت‌الله رئیسی را با 100 روز اول سال‌های 92 و 96 مقایسه کنیم، وضعیت خیلی خوب و امیدوارکننده است.

وی با بیان اینکه دولت انقلابی و جهادی، یک دولت فراجناحی است، خاطرنشان کرد: شاید حتی گلایه‌هایی از جبهه انقلاب نسبت به برخی از انتصابات وجود داشته باشد اما دولت سیزدهم، یک دولت فراجناحی است که از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور استفاده می‌کند.

حاتمی تصریح کرد: مصداق فراجناحی بودن را در عملکرد رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌بینیم که از ظرفیت همه افراد استفاده می‌کنند و نظام جمهوری اسلامی را مهمتر از همه چیز و همه کس می‌دانند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقدند که تفکرات افراد برای خودشان محترم است اما چون اهداف نظام و انقلاب را پیش می‌برند پس از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عملکرد جبهه اصلاح‌طلبان در این رابطه گفت: اصلاح‌طلبان همیشه به محض ورود به میدان انتصابات، تمام نیروهای انقلابی را قلع و قمع کرده و دست به تغییرات کلی می‌زنند.

وی با بیان اینکه این امر در جبهه انقلاب پذیرفته نیست، اظهار داشت: در دولت انقلابی این اتفاق نمی‌افتد و نگاه به حذف و تغییر سریع تمام افراد نیست و چه بسا کارشکنی‌هایی که اخیرا اتفاق افتاده، بی‌شک توسط همان افراد جبهه مخالف می‌افتد که مردم را نسبت به دولت انقلابی، بدبین کنند.

حاتمی با بیان اینکه امیدواریم این روند در 100 روز آینده، بهتر از الان شود، خاطرنشان کرد: اهداف نظام جهموری اسلامی جز با حضور نیروهای انقلابی و جهادی، پیش نمی‌رود.

وی افزود: شهدا مصداق عملکرد جهادی هستند یعنی افرادی جهادی هستند که به صورت دلسوزانه و با در نظر گرفتن منافع مردم، شبانه‌روز در تلاش هستند و تا هدفی به سرانجام نرسد، استراحت نمی‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه شرایط در همین 100 روز اخیر خیلی بهتر از دولت گذشته است، گفت: در ادامه انتظار داریم همچنان نگاه‌های فراجناحی حداقل در حیطه نیروهای جوان و انقلابی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده‌اند، اتفاق بیفتد و تجربه‌های سنگین در پشت نیروهای جوانی قرار گیرند که امروز باید وارد بازار کار شده و تجربه‌ای برای آینده کسب کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر