logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۳۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

رانندگان برای عبور از جاده‌های استان زنجان به تجهیزات زمستانی مجهز شوند

رانندگان-برای-عبور-از-جاده‌های-استان-زنجان-به-تجهیزات-زمستانی-مجهز-شوند-
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و کولاک از امشب در محورهای استان زنجان، ضروری است رانندگان به تجهیزات زمستانی مجهز شوند.

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: در حال حاضر اکثر محورهای استان زنجان مه آلوده بوده و در برخی محورها نیز باد شدید گزارش شده است.

وی از آمادگی راهدارخانه‌های استان زنجان برای راهداری زمستانی خبرداد و گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و کولاک برای امشب ضروری است رانندگان به تجهیزات زمستانی مجهز شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: محورها و گردنه‌های کوهستانی استان زنجان در حال حاضر مه‌آلود است که ضروری است هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بیان داشت: ۳۰ راهدارخانه در استان زنجان برای راهداری زمستانی پیش‌بینی شده است که ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات در این زمینه به کارگیری می‌شود.

یوسفی ادامه داد: تاکنون مشکلی در استان به وجود نیامده است اما با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران در نقاط مختلف استان زنجان، ضروری است هموطنان پس از گزارش گیری از وضعیت راه‌ها اقدام به سفر کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر