logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۳۹۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

کلاس‌های مراکز آموزشی علمی و کاربردی استان زنجان حضوری شد

کلاس‌های-مراکز-آموزشی-علمی-و-کاربردی-استان-زنجان-حضوری-شد
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با اشار به برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان از 15 آبان ماه، گفت: کلاس‌های حضوری در 9 مرکز آموزشی این نهاد در حال برگزاری است.

مرتضی واحد پور در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضوری شدن کلاس های دانشگاه های علمی و کاربردی استان زنجان، اظهار کرد: از 15 آبان ماه کلاس های حضوری دانشگاه های علمی و کاربردی استان برابر دستور العمل های سازمان مرکزی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تمامی کلاس‌ها حضوری نخواهد بود، ابراز کرد: کلاس‌های درسی دانشگاه های علمی و کاربردی استان زنجان ترکیبی از کلاس های حضوری و مجازی است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با بیان اینکه کلاس‌های حضوری با اولویت کلاس‌های عملی برگزار می شود، بیان کرد: اولویت ما در کلاس های نظری برگزاری به صورت مجازی است.

وی با بیان اینکه در کلاس های حضوری حتما پروتوکل‌ها بهداشتی باید رعایت شود، افزود: برای برگزاری کلاس‌ها دستور العمل‌هایی از طرف سازمان مرکزی ابلاغ  شده است که تمامی این دستور العمل‌ها در دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان در حال اجرا است.

واحد پور با بیان اینکه به مراکز آموزشی علمی و کاربردی استان ابلاغ شده است که کلاس‌های با جمعیت کمتر از 10 نفر را در صورت امکان حضوری برگزار کنند، تصریح کرد: حضور در کلاس‌های حضوری برای دانشجویان الزامی نیست.

وی با بیان اینکه اگر دانشجو به هر دلیلی دوست ندارد در کلاس حضور داشته باشد می‌تواند در کلاس حاضر نشود، افزود: علاوه بر برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری مستندات کلاس‌های حضوری در بستر فضای مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با بیان اینکه یادگیری و آموزش در کلاس‌های حضوری راندمان بالایی دارد، ادامه داد: کلاس‌های حضوری در دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان حداقل 7 جلسه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری 7 جلسه در دروس عملی برابر سرفصل ها نصف چارت رسمی وزارت آموزش عالی است، اضافه کرد: سیاست سازمان مرکزی و وزارت علوم برگزاری کلاس‌های حضوری به صورت آزمایشی است که در صورت عدم بروز پیک‌های کرونایی در ترم‌های بعدی آموزش به صورت حضوری ادامه پیدا کند.

واحد پور با اشاره به فعالیت 9 مرکز آموزشی علمی و کاربردی در استان زنجان، خاطر نشان کرد: در کل استان زنجان و حدود 2 هزار 700 دانشجو در مراکز استان در حال تحصیل هستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر