logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۳۹۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

نظارت جدی نمایندگان بر عملکرد مدیران اجرایی استان زنجان/ نمایندگان مجلس برای کاهش ضعف عملکرد مسئولان استانی تلاش می‌کنند

نظارت-جدی-نمایندگان-بر-عملکرد-مدیران-اجرایی-استان-زنجان-نمایندگان-مجلس-برای-کاهش-ضعف-عملکرد-مسئولان-استانی-تلاش-می‌کنند-
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل مختلف استان زنجان گفت: خوشبختانه وفاق، همدلی، همراهی و محبت بین مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و تمام مسئولین استان زنجان در این برهه زمانی در مرتبه اعلی قرار دارد و حتی بیش از این هم ارتقا خواهد یافت.

حجت‌الاسلام مهدی باقری با حضور در دفتر پایگاه خبری - تحلیلی موج رسا; اظهار داشت: مردم بدانند که مسئولان استان زنجان با یکدیگر فاصله‌ای ندارند و با تعامل و همکاری و همرای با یکدیگر، پیگیر مسائل و موضوعات مختلف هستند تا بتوانیم به خروجی خیلی خوبی رسیده و موجب رشد و توسعه بیش از پیش استان شویم.

وی با اشاره به مسائل مختلف استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه وفاق، همدلی، همراهی و محبت بین مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و تمام مسئولین استان زنجان در این برهه زمانی در مرتبه اعلی قرار دارد و حتی بیش از این هم ارتقا خواهد یافت.

حجت‌الاسلام باقری در خصوص انتصاب مدیران در استان زنجان خاطرنشان کرد: بنای نمایندگان مجلس اینطور بوده که ضمن تعامل و همدلی با استاندار به تصمیمات، سلیقه‌ها و تشخیص ایشان احترام بگذاریم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار زنجان از مدیرانی بهره می‌برد که به مردم خدمت کنند، گفت: در یکی از شاخص‌های انتصاب مدیران با نظرات استاندار زنجان موافق هستم.

وی اظهار داشت: شاخص مذکور این است فارغ از اینکه چه فردی منصوب می‌شود، مهم این است که هر فردی که بیش از گزینه‌های دیگر می‌تواند به مردم خدمت کرده و به پیشبرد امور کمک کند به عنوان مدیر منصوب می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر اینکه تمام مسئولان استان با یکدیگر متحد، همدل و هم‌سخن هستند، ابراز کرد: قراری که تمام نمایندگان مجلس باهم داریم این است که تمام کمک خود را به مسئولان اجرایی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تقویت نقاط قوت و پوشش و کاهش نقاط ضعف مسئولان اجرایی تلاش می‌کنند تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً همدلی و همراهی به مفهوم این نیست که نظارت نخواهیم کرد، گفت: تمام نظارت‌ها بر عملکرد مدیران در استان، دوستانه و محبت‌آمیز است.

وی افزود: اگر در جایی هرگونه کوتاهی، قصور، ضعف و احیاناً سُستی ببینیم، نوع نظارت، پیگیری و تذکرات ما شدیدتر می‌شود اما در عین حال که از ضعف‌ها چشم‌پوشی نمی‌کنیم، وظیفه خود را بر مبنای دوستی و محبت انجام می‌دهیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر