logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۳۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبرداد

لایروبی 1100 کیلومتر از رودخانه‌های استان زنجان/آمادگی دستگاه‌های امدادی زنجان برای خدمات رسانی در فصل زمستان

لایروبی-1100-کیلومتر-از-رودخانه‌های-استان-زنجان-آمادگی-دستگاه‌های-امدادی-زنجان-برای-خدمات-رسانی-در-فصل-زمستان
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و 100 کیلومتر از رودخانه‌های استان به ویژه در داخل شهرها و روستاها لایروبی شده است.

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تمهیدات و تدابیر لازم از سوی استاندار و شهرستان‌های استان برای بارش‌های احتمالی باران و برف در قالب ستاد مدیریت بحران استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان نیز برای تامین سوخت مورد نیاز در شهرها و روستاها اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است، افزود: برای خدمت رسانی به مردم در فصل زمستان تدابیر خوبی در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت بحران استان این است که در فصل زمستان با کمترین چالش و مشکل مواجه شویم.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به وجود یک هزار و 400 کیلومتر رودخانه اصلی در استان زنجان، گفت: بیش از یک هزار و 100 کیلومتر از رودخانه‌های استان به ویژه در داخل شهرها و روستاها لایروبی شده است.

کرامتی از بازگشایی حریم و بستر رودخانه‌های استان زنجان خبرداد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان کارهای خوبی را در زمینه لایروبی حریم و بستر رودخانه‌ها انجام داده است.

وی گفت: جلسه مدیریت بحران شهرداری نیز جمعه برگزار شد و نسبت به لایروبی کانال‌های سطح شهر زنجان که هنوز لایروبی نشده‌اند، تاکید شد.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با اقدامات انجام شده، در بارش‌های زمستان شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان یادآور شد: دستگاه‌های امدادی زنجان برای خدمات رسانی در فصل زمستان در آمادگی کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم انجام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر