logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۳۸۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

امتحانات همه پایه‌های تحصیلی دانش‌آموزان حضوری برگزار می‌شود

امتحانات-همه-پایه‌های-تحصیلی-دانش‌آموزان-حضوری-برگزار-می‌شود-
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امتحانات دانش‌آموزان در همه پایه‌های تحصیلی حضوری برگزار می‌شود

حسن مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: امتحانات نوبت اول همه مقاطع تحصیلی در استان زنجان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با توجه به حضوری شدن مدارس، امتحانات نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: امتحانات همه پایه‌های تحصیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز امتحانی پیش‌بینی شده برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: به زودی شرایط پیش‌بینی شده برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی ارائه می‌شود.

مظفری ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش، کلاس درس در برخی از مدارس استان زنجان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از دیروز در مدارس به صورت حضوری تحصیل می‌کنند، افزود: پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و دوره ابتدایی نیز از ابتدای آذر در مدارس حضور می‌یابند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس به صورت تدریجی بوده و بر اساس پروتکل‌های اعلامی وزارت آموزش و پرورش و در صورت داشتن تعداد بالای ۱۵ دانش‌آموز به صورت گروه بندی کلاس‌های درس برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برگزاری کلاس‌های حضوری حتما باید مورد تایید انجمن هر مدرسه بوده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌های درس برگزار شود.

مظفری یادآورشد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالا در استان زنجان واکسینه شده‌اند.

وی افزود: امتحانات نوبت اول همه مقاطع تحصیلی در استان زنجان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مظفری  یادآورشد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با توجه به حضوری شدن مدارس، امتحانات نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: امتحانات همه پایه‌های تحصیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز امتحانی پیش‌بینی شده برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: به زودی شرایط پیش‌بینی شده برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی ارائه می‌شود.//ن
 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر