logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۳۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شهرستان‌های استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

شهرستان‌های-استان-زنجان-در-وضعیت-زرد-کرونایی-قرار-گرفتند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: با توجه به آخرین وضعیت رنگ بندی استان‌ها در سامانه ماسک، در حال حاضر همه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

محمد رضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه ماسک همه شهرستان‌های استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند که امیدواریم با کاهش میزان افراد مبتلا به کرونا این وضعیت ادامه یابد.

وی با بیان اینکه سه شهرستان استان زنجان هفته گذشته در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند، افزود: این سه شهرستان نیز در حال حاضر تغییر وضعیت داده و زرد هستند.

این مسئول برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای عدم ورود به پیک ششم کرونا تاکید کرد و گفت: برای ورود دیرتر به پیک ششم نیازمند رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان یادآور شد: ضروری است گروه‌های هدف واکسن کرونا به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند چرا که میزان واکسیناسیون در کاهش تعداد بستری‌ها و مرگ و میر افراد نقش تاثیرگذاری دارد.

صائینی با بیان اینکه در حال حاضر همه مراکز واکسیناسیون در استان فعال هستند، افزود: هیچ مرکزی در این زمینه تعطیل نشده است و واکسیناسیون ادامه دارد.

وی گفت: استان زنجان در زمینه تزریق واکسن کرونا از استان‌های پیشتاز بوده و عملکرد مطلوبی در کشور در این زمینه دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر