logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۳۸۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

طرح فاصله گذاری اجتماعی در حمل‌و‌نقل بین شهری زنجان برداشته می‌شود

طرح-فاصله-گذاری-اجتماعی-در-حمل‌و‌نقل-بین-شهری-زنجان-برداشته-می‌شود
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در حمل‌و‌نقل بین شهری از اول آذر ماه برداشته می‌شود.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای آذر ماه سال جاری مسافران برای استفاده از حمل‌و‌نقل برون شهری باید دارای کارت واکسن بوده و یا 72 ساعت قبل از سفر تست منفی کرونا را دریافت کرده باشند.

وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در حمل‌و‌نقل برون شهری برداشته می‌شود، افزود: بر اساس این دستورالعمل ظرفیت پذیرش مسافر در اتوبوس و قطار تا 80 درصد افزایش می‌یابد.

این مسئول بیان داشت: طرح فاصله گذاری هوشمند در محیط های اداری برقرار بوده و قرار است با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این طرح در سطح همه استان‌ها اجرایی شود.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: الزامات ارائه شده در این طرح در محیط کار و در حمل‌و‌نقل برون شهری باید مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود که نظارت‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدقالچی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سامانه‌های فروش بلیط به سکوی مدیریت بیماری ‌همه گیری وزارت کشور متصل می‌شود تا وضعیت واکسیناسیون و سلامت افراد از این طریق استعلام شود.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح کنترل و نظارت هوشمند بر بیماری کووید 19 است، افزود: سایر قوانین و آیین نامه‌ها که در گذشته اجرایی می‌شد به قوت خود باقی است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر