logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۳۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد

کشف احتکار 12 میلیاردی مواد غذایی در زنجان

کشف-احتکار-12-میلیاردی-مواد-غذایی-در-زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف احتکار انواع مواد غذایی به ارزش تقریبی 12 میلیارد و 283 میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبرداد.

به گزارش موج رسا; به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج خانی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از وجود یک انبار محل احتکار کالا مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر انواع مواد غذایی شامل برنج، لوبيا، چاي و کنسرو احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده بنابر اعلام نظر کارشناسان 12 میلیارد و 283 میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و  پس از تكميل تحقيقات و مدارک به همراه متهم به مرجع قضائي تحویل داده شد.

خانی پور با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل اخلال گران و احتکار کنندگان ایستاده است از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر