logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۳۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مبارزه با استکبار تا زمان از بین رفتن تفکر آمریکایی و صهیونیستی ادامه دارد

مبارزه-با-استکبار-تا-زمان-از-بین-رفتن-تفکر-آمریکایی-و-صهیونیستی-ادامه-دارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز مبارزه با استکبار جهانی است که باید در مقابل زورگویی‌های آمریکا و کشورهای استکباری ایستاد تا تفکر آمریکایی و صهیونیستی از بین برود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: برای داشتن کشور متمدن و روبه جلو باید با گذشته خود آشنا شویم که سیره ائمه اطهار(ع) نیز اینگونه بوده و امام علی(ع) در نامه‌ای به امام حسن مجتبی(ع) در نهج‌البلاغه سفارش می‌کنند، " تاریخ را بخوان همچنانکه من به گونه‌ای تاریخ ماقبل خود را مطالعه کرده‌ام که گویی در آنجا زندگی کرده‌ام".

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های مختلف دوران معاصر، ادامه داد: امروز ایران اسلامی با وجود همه فراز و نشیب‌ها در اوج عزت، اقتدار و قدرت قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: 13 آبان یادآور چند واقعه تاریخی از جمله کشتار دانش‌آموزان به دست نظام ستمشاهی، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به دلیل اعتراض به قانون ننگین کایپتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این روزهای تاریخی از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی به عنوان یوم‌الله محسوب می‌شود، افزود: یوم‌الله به معنای رویدادن اتفاق مهم برای قوم، قبیله و کشوری است که طبق دستور الهی باید چنین روزهایی یادآوری شود که این اتفاقات مهم در ایران اسلامی در شکل‌گیری، پیروزی و ادامه روند انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار بوده است.

حجت‌الاسلام ناصر یادآور شد: هویت استکبار ستیزی در این سه واقعه 13 آبان از جمله حرکت امام خمینی(ره)، فعالیت دانش‌آموزان و دانشجویان نهفته است که این روز به عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: پشت پرده تمام حوادث 13 آبان آمریکای جنایتکار است چرا که شاه جیره خوار آمریکا بود و اتفاقاتی همچون دستگیری امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان و علم کردن لانه جاسوسی از این کشور نشات می‌گرفت.

این مسئول با بیان اینکه ایستادگی در مقابل طاغوت و ایمان به خداوند متعال برای چنگ زدن به ریسمان الهی ضروری است و امام خمینی (ره) به حق آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند، افزود: تکبر و خودبرتر بینی یکی از صفات آمریکا برای رسیدن به خواسته‌ها است که از هیچ ظلمی دریغ نمی‌کند همچنانکه کشتار مردم ژاپن توسط بمب اتم و اتفاقاتی که در اقصی نقاط عالم توسط این ابرقدرت پوشالی روی می‌دهد، گویای این مطلب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: جنایت‌های آمریکا در افغانستان، پاکستان، یمن، عراق هنوز ادامه دارد اگر چه امروز به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدا آمریکا دیگر ابرقدرت و کدخدای عالم نیست و رو به افول و سقوط بوده و ابهت و قدرت آن شکسته شده است.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به کشورهای مستضعف، مسلمانان و کشورهایی که دیگر نمی‌خواهند در برابر آمریکا سر خم کنند، صادر شده و ابهت آمریکا زیر سئوال رفته است.

وی برضرورت یادآوری ایام‌الله به نسل‌های جوان تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی که امروز با قدرت در حال حرکت بوده و مرهون زحمات امام و شهدا است که باید قدر دان آنها بود.

این مسئول یادآور شد: امروز وظیفه داریم این وقایع را به نسل امروز جامعه تبین کنیم که 13 آبان صرفا روز دانش‌آموز نبوده و روز مبارزه با استکبار جهانی است که باید در مقابل زورگویی‌های آمریکا و کشورهای استکباری ایستاد تا تفکر آمریکایی و صهیونیستی از بین برود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برضرورت تبیین چرایی دشمن با آمریکا و دشمنی آمریکا با نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: آمریکا با اصل نظام اسلامی مخالف بوده و پیشرفت‌های علمی، پزشکی نظامی و موشکی ایران را بر نمی‌تابد در حالی که نظام اسلامی به برکت وجود مقام معظم رهبری روز به روز رو به توسعه و اقتدار بیشتر است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر