logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۳۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

خلاهای قانونی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس رفع شد

خلاهای-قانونی-طرح-حمایت-از-خانواده-و-جوانی-جمعیت-در-مجلس-رفع-شد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خلاهای قانونی بسیاری در موضوع طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود داشت که با تصویب آن این خلاها رفع شده است.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اجرایی شدن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بود که مجلس شورای اسلامی با تصویب این طرح، خلاهای قانونی آن را حل کرده است.

وی با بیان اینکه خلاهای قانونی بسیاری در موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود داشت، افزود: رویکرد مجلس شورای اسلامی رفع خلاهای قانونی برای حمایت از خانواده است که با تایید شورای نگهبان این طرح به صورت قانون کشور لازم الاجرا است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خلاهایی در زمینه تعداد فرزندان، اشتغال، مسکن و حمایت های لازم از خانواده‌ها وجود داشت که مجلس شورای اسلامی با ورود به حوزه‌های مختلف اقتصادی و حمایتی تصویب کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایراداتی که شورای نگهبان به این طرح گرفته بود از سوی مجلس شورای اسلامی رفع شد و این قانون به تایید نهایی این شورا رسید.

طاهری با بیان اینکه در این قانون تلاش شده است تا به نفع خانواده‌ها تصمیم‌گیری شود، افزود: در این طرح پیش‌بینی‌های لازم برای خواسته‌ خانواده‌ها انجام شده است تا مشکلات خانواده‌ها برای فرزند آوری کم شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر