logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۳۸۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان آغاز شد

رویداد-سراسری-تولید-محتوای-دیجیتال-بسیج-در-زنجان-آغاز-شد
رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور، امروز (چهارشنبه 12 آبان) در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش موج رسا; فریدون رحیم‌پور، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان صبح امروز در آغاز رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان اظهار کرد: سومین رویداد تولید محتوای بسیج از 12 تا 14 آبان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این رویداد در 3 بخش بازی‌های موبایلی، نرم‌افزارهای موبایلی و پویانمایی برگزار می‌شود.

رحیم‌پور با بیان اینکه از هر بخش یک تیم به رقابت‌های کشوری و رویداد سراسری راه پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: رویداد کشوری در هفته بسیج در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های برتر ضمن اینکه در استان زنجان تجلیل خواهند شد به رقابت‌های کشوری هم راه پیدا خواهند کرد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه4 موضوع برای این رویداد مشخص شده که تولید محتوا در حول این4 موضوع باشد، گفت: جمعیت و جوانی جمعیت، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و حمایت از کالای ایرانی وایران قوی موضوعات این رویداد است که شرکت‌کنندگان و تیم‌ها بر اساس این موضوعات به تولید محتوا خواهند پرداخت.

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد خاطرنشان کرد: کشف و شناسایی استعدادها ،سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.

عباس بابایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این برنامه گفت: با گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه بی‌امان و بدون وقفه با نظام سلطه، امروز در گام دوم انقلاب در شرایط رسیدن به قله‌ای هستیم که در بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، پیشرو در همه عرصه‌ها به سمت فتح تمام قله‌ها حرکت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه علم، فناوری، فرهنگ، سبک زندگی، سیاست خارجی، استقلال و آزادی همه‌جانبه و عزت ملی را ترسیم کرده‌اند.

بابایی ابراز کرد: متاسفانه نظام سلطه این اجازه را برای رسیدن به قله مذکور نمی‌دهد و با ما بی‌امان در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی مبارزه می‌کند و این مبارزه را در دفاع مقدس و بعد از آن در ایجاد پایگاه‌های مختلف آمریکا در منطقه مشاهده کردیم.

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

بابایی خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز تحریم بی‌سابقه‌ای در طول تاریخ علیه ایران صورت گرفت که نمونه‌ای مانند این تحریم‌ها وجود ندارد اما با این حال، یکی از مهمترین عرصه‌های مبارزه، بحث فرهنگی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: یک جنگ نرم، خزنده، بی‌امان و گسترده با ابزار رسانه‌ای توسط دشمن ایجاد شده و با ساخت فیلم، تولید محتوای فراوان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه تهیه می‌کند و چندین شبکه به‌ صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند که به فراوانی هم در شبکه‌های اجتماعی و هم شبکه‌های ماهواره‌ای قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه دشمن با یک آرایش منظم و سرمایه‌گذاری بزرگ به جنگ علیه آرمان‌ها، اندیشه‌ها، اعتقادات و ارزش‌های ما آمده است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با کار متراکمی که در حوزه تولید محتوا انجام می‌دهد، مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی، مایوس کرده و اعتماد مردم و سرمایه‌های اجتماعی کشور را از بین ببرد.

بابایی خاطرنشان کرد: اینجاست که ارزش کار و وجود شما مشخص می‌شود که در یک عرصه‌ای در حال مبارزه با دشمن هستید و وقتی قدم در راهی که شهدا به آن رفته‌اند، گذاشتید و همانطور که شهدا با خون خود از خاک کشور دفاع کردند، شما نیز در این مسیر قدم برمی‌دارید.

وی افزود: شما برای حفظ ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی، قدم بر جای قدم‌های 3535 شهید استان زنجان گذاشتید و همان کار را در صحنه نبرد فرهنگی انجام می‌دهید که دشمن، بیشترین توجه و همت خود را هم بر این عرصه گذاشته است.

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

بابایی تصریح کرد: برای مبارزه با دشمن در این عرصه‌ها و آگاه‌سازی، روشنگری و تبیین واقعیت‌ها که ارکان قدرت دشمنان به لرزه درآمده و جمهوری اسلامی ایران توانسته در دنیا بر روی پای خود بایستد و به نظام سلطه «نه» بگوید و بهای دفاع از مظلومان جهان را هم بپردازد، باید قدم برداریم.

این مسئول با بیان اینکه به لحاظ محتوا خیلی قوی هستیم، بیان کرد: در دنیا حرف ما خیلی مستند و با پشتوانه عقلی، انسانی، قرآنی و وحیانی است و ارزش‌های متعالی ما برای تمام بشریت، ستوده است که از جمله آن‌ها دفاع از مظلومین، ایستادگی و مقابله با ظالم، حرف‌های مهمی است که در همه جای دنیا خریدار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان با ابزاری که دارند، نمی‌گذارند این حرف به گوش جهانیان برسد، گفت: دلیل این است که این حرف‌ها و ایستادگی‌ها مخالف منافع نظام صهیونیستی حاکم بر دنیا و رسانه‌ها است و آن رسانه‌ها اجازه نمی‌دهند و علیه ما تولید محتوا دارند.

وی با بیان اینکه شما هم در این راستا باید قدم بردارید، اظهار داشت: باید با تکمیل کردن اطلاعات و مهارت‌های فنی و توانایی‌های خودمان بتوانیم در هر کدام از عرصه‌های این رویداد زمینه‌ساز این باشیم که بتوانیم حرف خود را بزنیم.

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

بابایی خاطرنشان کرد: امروز جمعیت جوان و فهیم و رو به رشد ما تکیه به دریافت آثار و محتوای فرهنگی است که همه ما در این زمینه سهیم هستیم.

وی افزود: حمایت و گردش مالی و خریدهای کاری که در دنیا انجام می‌شود را اگر محاسبه کنید، حجم عظیمی به میلیارد دلار در دنیا سالانه انیمیشن به فروش می‌رسد، بازی‌های رایانه‌ای موجود افراد را تحریک و تهییج می‌کنند علیه نظام و ارزش‌های نظام ما و با یک تیر، دو نشان می‌زنند چرا که هم با ایجاد اشتغال، درآمد می‌کنند و هم حرف فرهنگی خود را می‌زنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در سینما، هالیوود، سریال‌ها و اپلیکیشن‌هایی که امروز به واسطه فراگیری تلفن‌های همراه و ارتباطات دیجیتالی که به وجود آمده و اپلیکیشن‌های فراوان و نرم‌افزارهای متعددی که وجود دارد، عرصه‌هایی هستند که می‌توانید پیام انقلاب اسلامی و پیام شهدا را در آنجا پیگیر باشید و برسانید.

وی با بیان اینکه شما در یک مبارزه بی‌امان حضور دارید، اظهار کرد: به عنوان کسانی که در خط مقدم این جبهه فعالیت می‌کنید، قدر خود را بدانید و امیدواریم در سومین رویداد کشوری بتوانید آثار فاخری را تولید کرده و توانمندی‌های جوانان بسیجی استان زنجان را به رخ همگان بکشید و در سطح کشور بدرخشید.

بابایی افزود: در این دوره از رویداد، آثار در 4 موضوع خواهد بود که محور اول با توجه به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب که اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، محور دوم حمایت از کالای ایرانی و محور سوم تهدیداتی است که از جانب کمبود نیروی انسانی و جمعیت کشور مواجه خواهد کرد و موضوع چهارم ایران قوی است که این مورد نیز جزء تاکیدات رهبر معظم انقلاب است./آ

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر