logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۳۸۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورای شهر زنجان مطرح شد؛

اعضای شورا اختلاف نظرهای اندک را در ارائه خدمات به شهروندان دخیل نمی‌کنند

اعضای-شورا-اختلاف-نظرهای-اندک-را-در-ارائه-خدمات-به-شهروندان-دخیل-نمی‌کنند
جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان امروز (سه‌شنبه 11 آبان) با تاکید بر دخیل نکردن اختلاف نظرهای اندک اعضای شورا در امور شهری و بررسی تعدادی از لوایح برگزار شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدکاظم مجتهدی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مسائلی که نسبت به شورای شهر و اعضای آن در رسانه‌ها و فضای مجازی شنیده می‌شود، اظهار داشت: قاطعانه عرض می‌کنم که علی‌رغم وجود بعضی اختلاف نظرها که در هر مجموعه‌ای طبیعی است و در برخی موارد بسیار اندکی در بین اعضای شورای شهر نیز اختلاف نظر وجود دارد اما بیش از 97 درصد مصوبات کمیسیون‌ها و صحن شورای شهر زنجان با رای هر 9 نفر اعضا تصویب و یا رد شده است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی مصوبات چه در کمیسیون‌ها و چه در صحن به دلایلی که فرد، اقناع نشده و رای مثبت یا منفی داده که میزان آن نیز 2 درصد است.

حجت‌الاسلام مجتهدی تصریح کرد: برای انجام امور شهری و ارائه خدمات به شهروندان و پیشرفت پروژه‌ها که بر اساس برنامه‌های سال 1400 تصویب شده است، شورا همراه شهرداری بوده و این خدمات بدون خلل و حتی بهتر از قبل ارائه می‌شود.

وی افزود: هیچگونه خللی، تعطیلی و معطلی نسبت به ارائه خدمات و پیشرفت پروژه‌ها صورت نگرفته و اعضای شورای ششم، کمر همت را برای حل مشکلات موجود در شهر زنجان بسته‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اعضای شورا بر اساس رسالت انقلابی، ولایی و ارزشی خود، آماده خدمت بوده و هیچگاه اختلافات جزئی را دخیل در انجام امور نکرده‌اند.

در ادامه این جلسه، مصوبات هفتاد و یکمین جلسه کمیته نامگذاری معابر شهر زنجان اعلام شد که بر این اساس، پارک روبه‌روی مجموعه ورزشی ولی‌عصر(عج) بنا به درخواست اهالی به نام «پارک لبخند» ، خیابان اصلی داخل پارک ارم بنا به درخواست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به نام «خیابان جنگلبان» ، یکی از خیابان‌های کوی نصر بنا به درخواست خانواده شهید نیز به نام «خیابان شهید محمدرضا خان‌احمدلو» و خیابان مجتمع ادارات (مقابل اتاق بازرگانی) نیز به نام «خیابان شهید عادل هاشمی» نامگذاری شده است.

منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این رابطه گفت: تلاش کمیته نامگذاری معابر بر این است که در محلاتی که خانواده شهدا زندگی می‌کنند، کوچه و یا خیابان مربوطه به نام آن شهید نامگذاری شود که این مورد قبلاً وجود داشته و اکنون نیز گاهی به دلیل نقل مکان خانواده شهدا به شهرک‌های جدید، تلاش می‌کنیم که خیابان جدید محل زندگی نیز به نام آن شهید نامگذاری شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر