logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۳۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

عملیات زیرسازی محور پادگان به زودی به اتمام می‌رسد

عملیات-زیرسازی-محور-پادگان-به-زودی-به-اتمام-می‌رسد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مراحل پایانی زیرسازی بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (محور پادگان) گفت: آسفالت‌ریزی و سایر عملیات مربوط به شهرداری به محض اتمام عملیات زیرسازی، آغاز خواهد شد و این محور به زودی بازگشایی می‌شود.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در آستانه هفته مبارزه با استکبار جهانی قرار داریم، اظهار داشت: 13 آبان، یادآور 3 حادثه تاثیرگذار در تاریخ انقلاب یعنی هجرت حضرت امام خمینی(ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام(ره) است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم نام بردند و حتی نسبت به مهمتر بودن از انقلاب اول، تاکید کردند، افزود: جریان‌های مختلف سیاسی در طول 43 سال گذشته همواره تلاش کرده‌اند که انقلاب اسلامی را به شکست و اضمحلال بکشانند اما انقلاب اسلامی ایران، کار خود را با قدرت و با رهبری امامین انقلاب، آغاز کرده و ادامه می‌دهد.

مرادلو خاطرنشان کرد: قطعاً مشکلاتی برای ادامه مسیر انقلاب بوده اما افرادی در بسترسازی برای انقلاب، جانفشانی کرده و با تبعیت از فرامین امام(ره) نشان داده‌اند که پای آرمان‌های امام(ره) بوده‌اند چرا که به درست بودن مسیر امام راحل، باور داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در طول این سال‌ها تلاش بر این بوده که از مسیر انقلاب خارح نشویم، گفت: هرچند دنیای استکبار، تمام تلاش خود را می‌کند که انقلاب را به شکست بکشاند اما انقلاب اسلامی ایران به برکت اتحاد و وحدت و همچنین خون مطهر شهدا زنده و پاینده مانده است.

وی با بیان اینکه تمام سختی‌ها و مشکلات چند سال اخیر، دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی است که برخی‌ها سعی داشتند آن را کمرنگ نشان دهند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، تمام‌شدنی نیست و همچنان تا اتصال به انقلاب جهانی امام زمان(عج) ادامه دارد.

مرادلو با بیان اینکه برخی در طول این سال‌ها خسته شده و سستی از خود نشان دادند، تصریح کرد: در مقابل اما افراد استواری بودند که ایستادگی کرده و با تبعیت از امامین انقلاب و جانفشانی خود نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران در منطقه، قدرتمند است و انقلاب اسلامی، ریشه دارد و شجره طیبه‌ای است که امروز در کشورهای یمن، لبنان، عراق و سایر کشورها میوه و ثمر داده است.

وی ادامه داد: با استکبار همواره مبارزه خواهیم کرد و هیچگاه خسته نخواهیم شد و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری زنجان نیز با قدرت در تجمع 13 آبان حضور پیدا می‌کنند چرا که 13 آبان، روز بسیار مهمی برای ما بوده و مبارزه با استکبار نیز یکی از شعارهای اصلی ماست.

*‌ بازگشایی محور پادگان در آینده نزدیک

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه جلسه با اشاره به بازدید روز گذشته (10 آبان) به همراه اعضای شورا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان از محور پادگان گفت: این محور، مراحل اجرایی و پیشرفت خوبی دارد و استاندار محترم نیز در بازدید 2 هفته قبل خود از این محور، تاکید کردند که زیرسازی معبر تا 15 آبان به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قول اتمام عملیات زیرسازی تا نیمه آبان را داده است، اظهار داشت: پس از آن مسئولیت شهرداری برای عملیات آسفالت‌ریزی، فضای سبز و سایر عملیات‌ها و همچنین تاسیسات و روشنایی توسط شرکت برق خواهد بود که امیدواریم به طور جدی پیگیری کنند.

مرادلو خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورودی جدید، سردرب و دژبانی پادگان آماده می‌شود و دیوارهای شمالی و جنوبی نیز تقریبا در حال به پایان رسیدن است امیدواریم این محور را در روز مشخصی بتوانیم بازگشایی کنیم تا حجمی از ترافیک بزرگراه 22 بهمن کاهش یابد و مردم بتوانند از معبر شهید سلیمانی استفاده کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر