logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۳۸۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

بازداشت یکی از قاتلان پدر و پسر زنجانی/ قاتل دوم همچنان متواری است

بازداشت-یکی-از-قاتلان-پدر-و-پسر-زنجانی-قاتل-دوم-همچنان-متواری-است-
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به قتل یک پدر و پسر در زنجان در یک نزاع دسته جمعی، گفت: یکی از قاتلان بازداشت شده و قاتل دوم متواری است.

جعفر رحمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حوالی ساعت 2 دوشنیه در یکی از باغات اطراف زنجان دو خانواده با هم درگیر می شوند، اظهار کرد: علت این درگیر در طول یک سال گذشته این بوده است که پسران این دو خانواده همدیگر را برنمی‌تابیدند.

وی با بیان اینکه این نگاه پوچ و برنتابدین باعث درگیری یک ساله می‌شود، ابراز کرد: این فقر فرهنگی و نگاه نادرست باعث می شود که این ها در مقام انتقام برآیند و خانواده‌ها هم در این درگیری مشارکت کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه این دو خانواده به وسیله چاقو، قمه و هر آنچه در آن محل وجود داشته باهم درگیر می شوند، ادامه داد: در این درگیری یک پدر و پسر که عاملیت قتل را بر عهده دارند، پدر و پسران یک خانواده دیگر را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

سرهنگ کارآگاه رحمتی خاطر نشان کرد: در این درگیری یک پدر 70 ساله و یک پسر 40 ساله در محل حادثه فوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پدری که عامل قتل بوده توسط عوامل انتظامی دستگیر شده است، تصریح کرد: شخص دستگیر شده در بازداشتگاه پلیس آگاهی بازداشت موقت است و قاتل دوم یعنی پسر این خانواده متواری است که پلیس آگاهی به دنبال بازداشت این قاتل در کوتاهترین زمان ممکن است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر