logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۳۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

طرح شفافیت آرای نمایندگان به زودی به صحن علنی مجلس می‌رود

طرح-شفافیت-آرای-نمایندگان-به-زودی-به-صحن-علنی-مجلس-می‌رود
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس خبرداد و گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان نیز در اولویت مجلس شورای اسلامی بوده و به زودی در صحن علنی این طرح ارائه می‌‎شود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دو طرح شفافیت آرای نمایندگان و نظارت بر رفتار نمایندگان در طرح‌های اولویت دار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته که به زودی در جلسه علنی مجلس مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح نظارت بر رفتار نمایندگان در ردیف سوم تا چهارم طرح‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی قرار دارد، افزود: طرح شفافیت آرای نمایندگان نیز در ردیف 15 قرار دارد که به زودی در صحن علنی ارائه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موجود در کشور عدم شفافیت سازی به ویژه در حوزه بانک‌ها، مالیات و عدم یکپارچه سازی سامانه‌های مختلف است که مجلس شورای اسلامی برای مطالبه شفافیت در سایر حوزه‌ها باید در خود نیز زمینه شفاف سازی را فراهم کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطرح کردن طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی است تا در سایر امور شفافیت مورد توجه بوده و زمینه شفاف سازی در جامعه فراهم شود.

طاهری طرح نظارت بر رفتار نمایندگان را از طرح‌های خوب عنوان کرد و گفت: این طرح در گذشته مطرح بود و به صورت تکمیل‌تری ارائه شده است تا در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر