logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۳۷۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در صورت عدم واریز قسط چهارم حذف نمی‌شوند

متقاضیان-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-صورت-عدم-واریز-قسط-چهارم-حذف-نمی‌شوند
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دلیل ارسال پیامک واریز مرحله چهارم این است که به لحاظ پیشرفت بالای پروژه‌های مذکور اگر متقاضیانی که امکان واریز مبلغ وجود دارد، اقدام به این کار کنند.

سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیامک واریز مرحله چهارم آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان برای پروژه‌های 744 واحدی کوی نصر (برکت)، 1296 واحدی m6 (کوی زنگان) و 144 واحدی گلشهر ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل ارسال پیامک واریز مرحله چهارم این است که به لحاظ پیشرفت بالای پروژه‌های مذکور اگر متقاضیانی که امکان واریز مبلغ وجود دارد، اقدام به این کار کنند.

شاهین‌فر با بیان اینکه این پیامک، فرصتی برای کسانی است که امکان واریز مبلغ در مرحله چهارم را دارند، افزود: در صورت پرداخت مرحله چهارم آورده نقدی، امکان تحویل زودتر واحدها برای متقاضیان فراهم می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای متقاضیانی که امکان واریز ندارند، واحدها با تاخیر تحویل داده می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی پیشرفت فیزیکی واحدها توام با پیشرفت ریالی، امکان‌پذیر است وگرنه تاخیرهای غیر قابل کنترل پیش می‌آید.

وی در خصوص اینکه در متن پیامک آمده که عدم واریز وجه به منزله انصراف تلقی می‌شود، اظهار داشت: متن پیامک به طور پیش‌فرض، تنظیم شده و امکان ویرایش ندارد.

شاهین‌فر خاطرنشان کرد: در هر صورت فعلاً هیچ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان به دلیل عدم واریز وجه، حذف نشده است.

وی تاکید کرد: هیچ متقاضی مسکن ملی به جز متقاضیانی که واریزی مرحله اول را پرداخت نکرده‌اند، حذف نشده و این دسته از متقاضیان را نیز دعوت به پرداخت آورده نقدی کرده‌ایم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر