logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان:

شهید چمران الگوی تمام‌‌عیار اساتید است/ نشست صمیمی اساتید استان با مسئولان استانی برگزار می شود

شهید-چمران-الگوی-تمام‌‌عیار-اساتید-است-نشست-صمیمی-اساتید-استان-با-مسئولان-استانی-برگزار-می-شود

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان گفت:شهید چمران به عنوان الگوی تمام‌‌عیار اساتید محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; اکبر رجبی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم ضیافت افطار و نشست صمیمی اساتید استان با مسئولان استانی با دعوت از اسد الله درویش امیری استاندار زنجان ،آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و جمعی از مسئولان استانی ، روسای دانشگاه های استان،  اساتید برتر و فعالان سازمان بسیج اساتید استان برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری روز شهادت شهید چمران به‌عنوان روز بسیج اساتید تصریح کرد: این شهید الگوی تمام‌‌عیار اساتید محسوب می‎شود که با تلفیق معنویت و علم نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایفا کردند که هم اکنون نیز این راه ادامه داشته و کشورمان نیازمند تلاش و همت نخبگان فکری جامعه است.

وی خاطرنشان کرد:  سازمان بسیج اساتید استان زنجان گام‎های مطلوبی در حوزه‎های مختلف برداشته است که ارتقاء ارزشهای دینی و انقلابی گری در بین نخبگان علمی جامعه استان از جمله اهداف والای این سازمان بوده است.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت‎های علمی و فرهنگی، کارشناسی  اساتید استان در ارائه راهکارهای اجرایی به مسئولان استانی ابراز کرد: یکی از اهداف برگزاری این مراسم ایجاد تعامل بین اساتید و مسئولان استانی است.

وی تصریح کرد: به مناسبت روز بسیج اساتید و مقارن شدن این مناسبت با ایام ماه مبارک رمضان مراسم افطار در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود که در این مراسم از خانواده شهید دکتر مجید  شهریاری نیز دعوت به عمل آمده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان عنوان کرد: قبل از مراسم افطار نیز چند  تن از اساتید استان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود درخصوص مسائل استانی و علمی  خواهند پرداخت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر