logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۳۷۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

حرکت نوین جهان اسلام و انقلاب با ابزار شهدا امکانپذیر است

حرکت-نوین-جهان-اسلام-و-انقلاب-با-ابزار-شهدا-امکانپذیر-است-
استاندار زنجان گفت: با ابزار شهدا امکان ادامه مسیرهای دشوار در آینده برای جهان اسلام و انقلاب وجود دارد که باید به چنین ابزارهایی دست یافت.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در مراسم اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهارداشت: شهدا به مثابه "عند ربهم یرزقون" بوده و برگزاری این کنگره تشکر و قدردانی از سمت خاکیان برای افلاکیان است اگرچه کار بسیار کوچکی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری چنین کنگره‌هایی به عنوان نماد تشکر از خانواده‌های شهدا است که اگر چه حقشان بود در کنار عزیزان باشند اما از آنها گذشتند تا انقلاب حرکت جدیدی را در دنیای نوین امروز آغاز کند.

این مقام مسئول یادآورشد: برگزاری این کنگره در واقع تشکر از ایثارگران و جانبازان نظام اسلامی و مردم همیشه در صحنه‌ای است که برای پاسداشت انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.

استاندار زنجان ادامه داد: شهدا الگویی برای سلوک فردی و اجتماعی و حکمرانی محسوب می‌شوند و همانگونه که در قرآن کریم آمده است شهدا با معامله با خداوند متعال جنت را به دست آوردند.

افشارچی تصریح کرد: شهدا با شهادت خود به نور الهی متصل شده و شفیع دیگران در جهان آخرت هستند و خانواده‌های شهدا  از نور وجودی آنها در قیامت بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه کسانی که شهید می‌شوند شهید زندگی می‌کنند و هر جا در مقابل خوف و حزن باخته‌ایم در برابر دشمن نیز ایستادگی کم بوده است، افزود: شهدا در برابر دشمنان نترسیده و خوف و حزن به خود راه ندادند تا پیروز شدند.

این مقام مسئول بر ضرورت الگوگیری از راه و سیره شهدا در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: با ابزار راه شهیدان باید مسیر انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر