logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۳۷۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

عزم و اراده مردم عاشورایی و ولایی زنجان در دفاع از انقلاب اسلامی همیشگی است

عزم-و-اراده-مردم-عاشورایی-و-ولایی-زنجان-در-دفاع-از-انقلاب-اسلامی-همیشگی-است-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان همچنان پای کار بوده و هر تهرید و تحریمی را پاسخ گفته و  در عزم و اراده مردم عاشورایی و ولایی در دفاع از انقلاب اسلامی خللی وارد نمی‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهارداشت: تا کنون ۳۰ هزار خدمت از سوی کمیته‌های مختلف این کنگره ارائه شده است.

وی با اشاره به تهیه جهیزیه سه هزار زوج به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدا در زنجان، افزود: یک هزار نامگذاری نیز به همین مناسبت انجام شده است.
این مسئول یادآورشد: به مناسبت برگزاری کنگره شهدا از ۳۵۳۵ خانواده شهید و ۱۳ هزار جانباز و ایثارگر دیدار انجام شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تهیه و توزیع ۲هزار سری جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت، افزود: برای ۶۹ هزار نفر نیز اشتغالزایی انجام شده است.
سردار کرمی بیان داشت: به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و ۱۵ هزار انواع لوازم التحریر توزیع شده است.
وی از حضور یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی در مناطق محروم زنجان خبر داد و گفت: طلاب نیز به تعداد ۱۵ هزار نفر روز در این اردوها خدمات رسانی کرده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه ۲۰۰ کتاب به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان تالیف و چاپ شده است، گفت: زمینه آزادی ۶۰۰ زندانی نیز به برکت خون شهدا در استان فراهم شد.
کنگره شهدا
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ۳ هزار و ۵۰۰ یادمان و المان شهدا در استان بازسازی و یا احداث شده است.
سردار کرمی از ساخت ۳ هزار قطعه فیلم،مستند و نماهنگ در استان زنجان خبر داد و گفت: ۵۲۰ هزار سند از دوران دفاع مقدس نیز جمع‌آوری شده است.
وی با اشاره به بازسازی یک هزار و ۶۰۰ مزار شهید در استان زنجان، گفت: یک هزار و ۷۰۰ یادواره شهدا و ۵۰۰ یادواره شهدا آبروی محله در استان برگزار شده است.
این مسئول تصریح کرد: تا کنون ۴ هزار و ۵۰۰ مسابقه فرهنگی، ورزشی و علمی در استان برگزار و ۸ هزار نشست فرهنگی و ادبی اجرایی شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای محرومین خبر داد و گفت: برگزاری اجلاسیه پایان کار نیست و از این پس برای شهدا کارهای بیشتری انجام می‌شود.
سردار کرمی با اشاره به حضور مردم زنجان در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی و خنثی کردن فتنه‌های دشمنان در طول ۴۳ سال گذشته، افزود: مردم زنجان در سال ۹۶ و ۹۸ فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.
وی گفت: مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان همچنان پای کار بوده و هر تهرید و تحریمی را پاسخ گفته و  در عزم و اراده مردم عاشورایی و ولایی در دفاع از انقلاب اسلامی خللی وارد نمی‌شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر