logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۳۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبرداد

فوت ۱۷۵۱ زنجانی در اثر ابتلا به کرونا در استان زنجان

فوت-۱۷۵۱-زنجانی-در-اثر-ابتلا-به-کرونا-در-استان-زنجان-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: تاکنون یک هزار و ۷۵۱ در استان زنجان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

پرویز قزلباش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تاکنون ۳۵ هزار و ۱۱ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند، افزود: دو نفر نیز امروز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی تست ۱۲۹ هزار و ۷۱۹ نفر که در بیمارستان‌های استان زنجان بستری شده‌اند، مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از مثبت شدن تست کرونای ۱۷۹ نفر در روز گذشته در استان زنجان خبرداد و گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

قزلباش تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۸۴۱ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند و یک هزار و ۷۵۱ بیمار نیز در استان زنجان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب ورود دیرتر به پیک ششم کرونا می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر