logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۳۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور:

آمریکا در رسیدن به اهداف خود در منطقه ناکام مانده است

آمریکا-در-رسیدن-به-اهداف-خود-در-منطقه-ناکام-مانده-است-
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور با اشاره به اینکه آمریکا در رسیدن به اهداف خود در منطقه ناکام مانده است گفت: دشمن را در فاصله‌های بسیار دور به صورت نقطه‌ای مورد هدف قرار دادیم و این توانمندی نیروهای مسلح ما را نشان می‌دهد.

به گزارش موج رسا; سردار محمدتقی اوصانلو امروز در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه فرمان مقام معظم رهبری در سال 88 که فرمودند امنیت پایدار مردمی باید در منطقه شمالغرب کشور ایجاد شود اظهار کرد: کارهای بسیار ارزشمندی در این 10 سال انجام شده و امروز منطقه شمالغرب یکی از مناطق بسیار ارزشمند و امن کشور محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: با وجود اینکه دشمن به خصوص آمریکایی‌ها در تلاش بودند که این منطقه را ناامن قلمداد کنند ولی با تلاش همه عزیزان مخصوصا نیروهای سپاه و با بکارگیری نیروهای بومی منطقه، امنیت در شمالغرب ایجاد شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه امروز ما می‌بینیم که دشمنان برای ناامن کردن منطقه همچنان در تلاش هستند و هزینه می‌کنند تصریح کرد: کشور هایی مانند عربستان در اقلیم شمال عراق مستقر هستند و پول می‌دهد و هزینه می‎کند که منطقه شمالغرب را ناامن کند اما هیچ وقت موفق نشدند.

سردار اوصانلو با بیان اینکه توانستیم دشمن را در فاصله‌های بسیار دور به صورت نقطه‌ای مورد هدف قرار دهیم افزود: نمی‌خواستیم تلفات بگیریم چون قبلا اعلام کرده بودیم که می خواهیم این کار را انجام دهیم و دشمن بسیاری از مقرٌر خود را خالی کرده بود.

وی با بیان اینکه مقرهای دشمن را به طور کامل و نقطه ای مورد هدف قرار دادیم ابراز کرد: دشمن قدرت نظامی ما را می‌بیند و آن ها نظامی هستند و می‌فهمند که نیروهای مسلح ما چقدر توانایی دارند.

وی با بیان اینکه ما دیگر مانند سال 59 نیستیم، تصریح کرد: اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانمندیهایی دارد که این توانمندی ها را دشمنان باور ندارند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه افزود: نیروهای مسلح ما توانستند در شرایط تحریم هر آن چیزی را که لازم داشتند را بسازند و در اختیار داشته باشند.

وی با بیان اینکه اقلیم کردستان عراق و مسئولان آن فهمیده اند که نمی شود روی آمریکا حساب باز کرد ادامه داد: آمریکایی ها همان هایی بودند که در زمان حمله داعش به اربیل به کمک مردم عراق نرسیدند.

سردار اوصانلو با اشاره به فرار آمریکایی ها از منطقه عنوان کرد: همه آن ها باید کاسه و کوزه شان را جمع کنند و از عراق بروند همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند.

وی با بیان اینکه بسیاری از آمریکایی ها منطقه را ترک کرده اند افزود: بقیه آنهایی که مانده اند استرس دارند و این استرس آنها ما کاملا احساس می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با اشاره به سرمایه گذاریهای انجام شده در شمالغرب کشور تصریح کرد: امنیت یکی از بزرگترین سرمایه گذاری در این منطقه است و امروز مردم در این مناطق با امنیت کامل زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه با تمام وجود باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه رونق دهیم ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس یعنی روحیه جهادی و ارزش به شهدایی که جانشان را برای این مملکت فدا کردند.

سردار اوصانلو با بیان اینکه به هر اندازه بتوانیم به این ارزش ها توجه کنیم قطعا دشمن نا امید و مردم امیدوار می شوند خاطر نشان کرد: ما باید خانواده های شهدا را تکریم کنیم و ما مدیون شهدا هستیم و باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهدا در جامعه همواره بکوشیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با اشاره به بیانات رهبری ابراز کرد: مکتب حاج قاسم یعنی چهل سال جنگ حاج قاسم یعنی آن چیزی که ما امروز می‌بینیم همه کسانی که آمده بودند سوریه و عراق را بگیرند فراری شدند.

وی با بیان اینکه امروز با تشکیل بسیج در منطقه سوریه و عراق روی پای خود ایستاده است، افزود: هدف آمریکا در منطقه ایجاد ناامنی و دشمنی بین کشورهای منطقه بود که در حالی که در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند و در حال حاضر کشورهای منطقه در صلح و آرامش هستند.

سردار اوصانلو بیان کرد: آمریکایی امروز می‌بینند خاکریز ما به جای اینکه در مرزهای ما باشد در کنار مدیترانه است که این اتفاق برای ما بسیار ارزشمند است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر