logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۳۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

ثبت‌نام 14 هزار زنجانی در طرح جهش تولید مسکن

ثبت‌نام-14-هزار-زنجانی-در-طرح-جهش-تولید-مسکن
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه 60 هزار مسکن در استان زنجان احداث می‌شود گفت: در طرح جهش تولید مسکن نیز تا به امروز حدود 14 هزار نفر در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ثبت نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شده و تاکنون 14 هزار نفر در این طرح در استان زنجان ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه افرادی که واجد شرایط لازم نیست از لیست مزبور خارج می‌شوند، افزود: 3 هزار نفر از طرح اقدام ملی که تایید نهایی شده اما افتتاح حساب نکرده بودند امکان ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن را دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه هر ساله حدود 8 تا 9 هزار خانوار جدید در استان زنجان تشکیل زندگی می‌دهند، گفت: خانوارهای جدید نیز امکان ثبت‌نام در این طرح را دارند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: در بسیاری از شهرهای استان برای اجرای طرح جهش تولید مسکن تامین زمین شده است و در شهرهای ابهر، خدابنده و خرم‌دره نیز به زودی زمین لازم برای اجرای این طرح تامین می‌شود.

شاهین‌فر بیان داشت: در طرح جهش تولید مسکن به طور متوسط ساخت 15 هزار مسکن در سال پیش‌بینی شده است و سهم استان زنجان نیز از احداث چهار میلیون مسکن، 60 هزار واحد مسکونی است.

وی ادامه داد: متولی اجرای همه طرح‌های جهش تولید مسکن دولت نیست و بخش خصوصی، خود مالکین و بنیاد مسکن نیز در این زمینه ورود پیدا می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر سامانه ثبت‌نام باز است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر