logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۳۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خبرداد

افزایش چشمگیر کشفیات قاچاق کالا در کشور

افزایش-چشمگیر-کشفیات-قاچاق-کالا-در-کشور
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اقدامات پلیس در خصوص مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور گفت: در خصوص مقابله با قاچاق از نظر عملیات، میزان کشف و ارزش ریالی شاهد افزایش چشمگیری هستیم.

به گزارش موج رسا; سردار محمد شرفی در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف سازمانی ناجا، اظهار کرد: برابر فرمایشات رهبری و رسالت‌های سازمانی، ناجا یکی از ارکان اصلی تامین کننده امنیت داخلی در کشور است.

وی تصریح کرد: ما از نظر ساختاری، ساختار هایی را فراهم کرده‌ایم که رصد امنیت کشور را انجام می‌دهد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه در داخل کشور برابر شاخص‌های موجود امنیت خوبی در کشور حاکم است بیان کرد: هیچ گونه ناامنی در کشور وجود ندارد و در مرز های هم تسلط خوبی از نظر اطلاعاتی و فیزیکی داریم و خوشبختانه از نظر تعامل با هیچ کشوری در حال حاضر مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه قاچاق یک پدیده چند وجهی است، افزود: بعد از آن که شرایط اقتصادی کشور که دچار نوساناتی شد ضرورت ایجاد می‌کرد ساختاری تحت عنوان پلیس امنیت اقتصادی به ساختار ناجا اضافه کنیم.

سردار شرفی با اشاره به نگاه تخصصی پلیس امنیت اقتصادی به قاچاق، عنوان کرد: این ساختار در کشور و به خصوص در مرزبانی تقویت شده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در خصوص مقابله با قاچاق کالا ابراز کرد: در خصوص مقابله با قاچاق از نظر عملیات، میزان کشف و ارزش ریالی افزایش چشمگیری داشته ایم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه با ایجاد این ساختار تسلط ما بر پدیده قاچاق بیشتر شده است افزود: هنوز با نقطه ایدآل فاصله داریم.

وی با بیان اینکه قاچاق آثار مخربی نسبت به اشتغال و تولید در کشور دارد خاطر نشان کرد: بقیه ساختارها و دستگاه‌ها هم در این مسیر قرار گیرند تا ناجا تقویت شود.

سردار شرفی با بیان اینکه یکی از راهبر نظام اسلامی و نیروهای مسلح توسعه و نشر ارزشهای دفاع مقدس است ادامه داد: یکی از راهکارهای توسعه ایثار و ارزشهای دفاع مقدس در ناجا و نیروهای مسلح گرامی داشتن خانواده های شهدا و پاسداشت مقام شهادت است.

وی با اشاره به ایثارگریهای پرسنل ناجا، خاطر نشان کرد: مردم ایران این نوع از ایثاریها را دوست دارند و این نوع کار ها را گرامی میدارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر