logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۳۷۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته علمی- پژوهشی کنگره شهدای استان زنجان:

عظمت ایثار و فداکاری شهدا را نمی‌توان در قالب چند مقاله گنجاند

عظمت-ایثار-و-فداکاری-شهدا-را-نمی‌توان-در-قالب-چند-مقاله-گنجاند-
رئیس کمیته علمی- پژوهشی کنگره 3535 شهید استان زنجان با بیان اینکه نمی‌توان عظمت ایثار و فداکاری شهیدان را در چند مقاله گنجاند، گفت: ابعاد قضیه خیلی گسترده است که ایثار هرکدام از شهدا یک تحقیق بزرگ می‌خواهد تا بلکه گوشه‌ای از آن را بسان چشیدن یک قطره از دریا بتوان واکاوی کرد.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر امروز در همایش علمی - پژوهشی کنگره ملی گرامیداشت 3535 شهید استان زنجان اظهار داشت: از زمان ابلاغ مسئولیت کمیته به دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت‌ها به صورت مستمر با مشارکت معاونت‌ها و اساتید و دانشجویان دانشگاه در سطح استان انجام شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های کمیته از پاییز سال 1399 و تشکیل جلسات مدیریتی و تخصصی تاکنون خاطرنشان کرد: مقرر شد همه فعالیت‌های دانشگاه، معطوف به برگزاری همایش امروز شود.

فیروزفر با اشاره به فراخوان مقاله در 3 محور و با تعریف 17 موضوع افزود: مقالات واصل شده به دبیرخانه طی 2 مرحله داوری شدند که مرحله اول به صورت عمومی و مرحله دوم نیز داوری ویژه مقالات برتر بود ضمن اینکه قرار شده بود که طرح‌های پژوهشی مختلف ذیل کمیته مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به طراحی و تولید اپلیکیشن توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد ابهر به عنوان یک فعالیت نوآورانه گفت: طرح ویژه پژوهشی نیز با استفاده از نقاط برجسته با اسناد موجود در استان در حال انجام است.

وی ابراز کرد: سعی بر این شده که جرعه ناچیزی از دریای بی‌کران ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم را بچشیم و خرسندیم که این توفیق بر ما عنایت شده که امروز در محفل شهدا باشیم.

فیروزفر با بیان اینکه نمی‌شود عظمت ایثار و فداکاری شهیدان را در چند مقاله گنجاند، خاطرنشان کرد: ابعاد قضیه خیلی گسترده است که ایثار هرکدام از شهدا یک تحقیق بزرگ می‌خواهد تا بلکه گوشه‌ای از آن را بسان چشیدن یک قطره از دریا بتوان واکاوی کرد.

به گزارش موج رسا؛ سخنرانی حجت‌الاسلام خسروپناه (معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی) و سردار کرمی (فرمانده سپاه انصارالمهدی«عج» استان زنجان) و شعرخوانی استاد حاج ولی‌الله کلامی و تجلیل از خانواده 5 شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از بخش‌های مختلف این همایش بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر