logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۳۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

آرمان خواهی و نگاه ارزشی دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد

آرمان-خواهی-و-نگاه-ارزشی-دانشجویان-موجب-تسخیر-لانه-جاسوسی-شد
معاون فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آرمان خواهی و نگاه ارزشی دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد.

به گزارش موج رسا; جعفر گنج‌خانلو امروز در ستاد برگزاری برنامه‌های 13 آبان در زنجان اظهارداشت: آرمان خواهی و نگاه ارزشی دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد.

گنج‌خانلو با بیان اینکه 13 آبان امسال مصادف با روز پنج‌شنبه است که مدارس تعطیل است، افزود: بیشتر برنامه‌ها در ۱۲ آبان و ۱۴ آبان با حضور دانش‌آموزان در مصلی نمازهای جمعه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شعار محوری این هفته "فرزندان روح‌الله در میدان" است که برنامه های مختلفی در این زمینه پیش‌بینی شده است.

نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه  اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی، برگزاری شب شعر حضوری و در فضای مجازی، تجلیل از دانش‌آموزان برتر و ارسال پوستر و اینفوگرافی در فضای مجازی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت ۱۳ آبان است.

نماینده بسیج دانش‌آموزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، برضرورت مردمی برگزار شدن برنامه‌ها و مشارکت دانش‌آموزان و دانشجویان تاکید کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه به مناسبت ۱۳ آبان در ابعاد مختلف ضروری است.

وی گفت: برنامه‌های تبیینی باید در خصوص ۱۳ آبان برای دانش‌‌آموزان و دانشجویان برگزار شود تا کارآیی لازم را داشته باشد.

جلیل نصیری عضو شبکه بهداشت شهرستان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی بوده و سایر شهرستان‌ها زرد و زنجان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در دو هفته آینده تغییر جدی در شهرستان‌ها از نظر وضعیت رنگبندی پیش‌بینی نمی‌شود، ادامه داد: برنامه‌ها باید بر اساس رنگ‌بندی موجود و بر اساس دستوالعمل ستاد کرونا برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: در شهرهای آبی، زرد و سفید امکان برگزاری راهپیمایی خودرویی فراهم بوده و در سایر وضعیت‌ها مراسم بزرگداشت باید در فضای باز برگزار شود.

عضو شبکه بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در مصلی خاتم‌الانبیای برگزار می‌شود، افزود: این مکان فضای مناسبی برای برگزاری برنامه ۱۳ آبان نیز محسوب می‌شود.

نصیری از استقرار اکیپ سیار واکسیناسیون در مراسم کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و بزرگداشت برنامه‌های ۱۳ آبان خبرداد و گفت: باید این برنامه‌ها مدیریت شده،کوتاه و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

روح‌الله نوروزی جانشین بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: از ۸ تا ۱۳ آبان برنامه‌های استکبار ستیزی در قالب برنامه‌های تبیینی و تولید و محتوی محور از سوی بسیج دانش‌آموزی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جنایت آمریکا علیه ایران و اتفاقات تسخیر لانه جاسوسی در این برنامه‌ها مورد توجه است، ادامه داد: پویش دنیای بدون آمریکا همزمان با هفته دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای سرود خیابانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و صدور بیانیه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر