logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۳۶۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبرداد

اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در زنجان

اجرای-طرح-عملیاتی-مبارزه-با-سرقت-در-زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در زنجان خبرداد و گفت: در این راستا 13 نفر در طرح عملياتي مبارزه با سرقت‌هاي مهم و خرد در سطح شهر زنجان دستگیر شدند.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان داوود مرسلی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: امنيت محصول يك فرآيند جمعي است و به عنوان يك ضرورت همه مردم بايد در اين راستا به پليس كمك كنند.

وي در ادامه تصریح کرد: در پي ابلاغ اجراي طرح عملياتي مبارزه با سرقت‌هاي مهم و خرد در سطح شهرستان، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار دوایر تجسس و عوامل گشت کوپ تابعه شهرستان‌ قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود: در اين طرح 24 ساعته با انجام اقدامات پليسي و در عمليات‌هاي جداگانه، 13 نفر در سطح شهر دستگير شدند. 

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: بر اساس تحقيقات انجام شده سارقان به 10 فقره انواع سرقت اعتراف و از آنان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، لوازم و قطعات داخل خودرو، مصالح و لوازم بنایی و ساختمانی و تاسیساتی و همچنین از 3 نفر از آنان مقدار 30 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به همراه آلات و ادوات توزین و استعمال کشف و براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

مرسلی در پايان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت خاطر نشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور كار نيروي انتظامي قرار دارد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر