logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۳۶۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(ص) استان زنجان:

انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج قدرت است

انقلاب-اسلامی-ایران-امروز-در-اوج-قدرت-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی(ص) استان زنجان با اشاره به اقتدار و عزت انقلاب اسلامی گفت: هر روز که می‌گذرد بر عزت ایران افزوده شده و بر ذلت آمریکا افزوده می شود و امروز ایران در اوج عزت و قدرت است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم یادواره شهدای جامعه کارگری استان زنجان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۹ شهید جامعه کارگری استان زنجان اظهار کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی، کشور ما از لحاظ اقتصادی و سیاسی وضعیت خوبی نداشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن با این تفکر که بهترین موقع برای حمله به ایران است با حمایت کشورهای ابرقدرت به بهانه‌های واهی جنگ را بر علیه کشورمان تحمیل کرد، افزود: اختلافات مرزی بهانه دست دشمن بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ص) استان زنجان با تاکید براینکه طراحان اصلی و مرکز فرماندهی جنگ، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بودند افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با حمایت از ضد انقلاب‌ها نسبت به ترور، تخریب و ناامنی در کشور اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا بیش از ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند بیان کرد: صدام خود را از لحاظ تجهیزات نظامی و اقتصادی برای آغاز جنگ آماده کرده بودو برخلاف این موضوع ایران از لحاظ نظامی و اقتصادی در وضعیت بحرانی قرار داشت.

سردار کرمی با تاکید براینکه در بدو آغاز جنگ ۵ هزار و ۱۲۲ نفر شهید مجروح و اسیر داشتیم  گفت: صدام در تاریخ ۲۶ شهریور سال ۵۹ بعد از  ۳ روز قبل از آغاز جنگ رسما قرارداد الجزایر را پاره کرد و کلید شروع جنگ را زد.

وی با بیان همزمان با این اتفاق در داخل منافقین دست به اقدامات تروریستی زدند ادامه داد: حضرت امام در ۲۸ مرداد سال ۵۸ رسما به نیروهای مسلح فرمان دادند که با آمادگی کامل مناطق مختلف داخل کشور را وجود تروریست‌ها پاکسازی کرده و جلوی تجاوز دشمن را بگیرند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ص) استان زنجان با اشاره به اینکه امام راحل همچنین به ضد انقلاب‌ها پیام دادند که با آغوش خانواده برگردند افزود: امام (ره) به مردم نیز به خاطر حمله دشمن اعلام آمادگی دادند.

یادواره شهدا

وی با بیان اینکه صدام قبل از آغاز جنگ تحمیلی گفته بود که این فرصت هیچ وقت در تاریخ پیش نخواهد آمد افزود: امام برای مدیریت جنگ رعایت اصول جنگ ۲۲ مورد راهبرد را اعلام کرده بود.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه کشورهای منطقه از صدام حمایت می‌کردند ادامه داد: ابرقدرت‌های شرق و غرب در برابر حکومت اسلامی به توافق رسیده بودند.

وی با تاکید براینکه سازمان‌های بین‌المللی در آمریکا هم از صدام با تمام قدرت حمایت می‌کرد ابراز کرد: هدف جنگ با ایران از بین بردن انقلاب و حکومت اسلامی بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ص) استان زنجان با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه و اشغال کشور بود یادآور شد: همه کشورها در یک طرف و جمهوری اسلامی ایران نیز تنها در طرف دیگر قرار داشت.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یکی از بزرگترین جنگهایی بود که در تاریخ اتفاق افتاد افزود: در این جنگ همه کفار در برابر ایران ایستاده بودند در شرایطی که کشور ما هیچ آمادگی نداشت.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در این شرایط اتحاد کامل در بین مردم حاکم بود و ملت ایران با امام راحل بیعت ناگسستنی کرده بودند بیان داشت: درود بر ملت ایران که تاریخ از این امت را هرگز به خود ندیده است.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهادی و یکصدایی ملت ایران باعث شد دشمنان در برابر اراده این ملت ایران شکست بخورند افزود: اگر نیروهای مردمی و بسیج به صحنه نبرد وارد نمی‌شدند ما محکوم به شکست میشدیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ص) استان زنجان با تاکید براینکه در ابتدای جنگ بیش از ۲۰ هزار کیلومتر دشمن در خاک ایران پیشروی کرده بود خاطر نشان کرد: مردم با ورود به صحنه دفاع مقدس تمام معادلات دشمن را به هم ریختند.

وی با تاکید براینکه صدام جنایتکار می‌گفت اگر ایران خرمشهر را باز پس بگیرد من کلید بصره را تقدیم خواهم کرد ادامه داد: بعد از تصرف خرمشهر امام فرمودند که خرمشهر باید آزاد شود و همه نیروهای مسلح و مردم وارد عمل شدند و در این مقطع آزادی خرمشهر از مطالبات مردم بود.

سردار کرمی با بیان اينکه خرمشهر با خون پاک شهدا و لطف پروردگار آزاد شد گفت: امروز ولی امر ما در هر صحنه‌ای فرمان دادند همه ما مسئولان وظیفه داریم مانند خرمشهری‌ها و خیبری‌ها عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این یادواره‌ها باید راه شهدا را یاد بگیریم و به سیره شهدا عمل کنیم افزود: رزمندگان اسلام بعد از آزاد سازی خرمشهر نمی گفتند ما خرمشهر را آزاد کردیم می گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد.  اولین تیپی که به خرمشهر وارد شد نیروهای زنجان بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ص) استان زنجان با تاکید براینکه هشت سال دفاع مقدس زیبایی‌های زیادی داشت که جز واقعه کربلا هیچ جایی نمی‌توان پیدا کرد بیان کرد: رزمندگان اسلام جانانه در برابر دشمن ایستادند و امام(ره) بر بازوی رزمندگان اسلام بوسه زدند.

وی با تاکید براینکه آنهایی که در ۱۰ روز می‌خواستند این کشور را تسخیر کنند شکست خورده ناامیدانه عقب نشینی کردند افزود: قدر انقلاب اسلامی را باید بدانیم چرا که در طول تاریخ کسی جرات نداشته آمریکا را موشک باران کند اما ایران در برابر غلطی که آمریکا کرده بود با تمام اقتدار پایگاه آنان را موشک باران کرد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امروز شاهد خروج خفت بار آمریکا از کشورهای منطقه هستیم افزود: انقلاب اسلامی در اوج عزت است و امروز برای مقابله با مشکلات اقتصادی با روحیه شهدا امکان پذیر است و این مشکل نیز قطعا اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: آن روز که صدام، آمریکا و اسرائیل در منطقه قدرت داشتند امام(ره) فرمودند که بسیج باید در منطقه شکل بگیرد که امروز اتفاق افتاده است در شرایطی که کسی هم فکر تحقق آن را نمی‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(ص) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز بسیجیان یمن پا برهنه عربستان را شکست دادند افزود: روز به روز آمریکا به سمت افول می‌رود و فوق پیشرفته‌ترین هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را بسیجیان سالم به زمین نشاندند و باید به این قدرت انقلاب بنازیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات سلاحی وارد جنگ شده بود و رزمندگان را موشک باران می‌کردند عنوان کرد: باید ما هم امروز ولایت مداری کنیم و قدر شهدا را بدانیم چرا که شهدا مایه عزت اقتدار و افتخار ما هستند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر