logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۳۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

آغاز فعالیت راهدارخانه‌های مناطق کوهستانی و گردنه‌های برفگیر استان زنجان از ۱۵ آبان ماه

آغاز-فعالیت-راهدارخانه‌های-مناطق-کوهستانی-و-گردنه‌های-برفگیر-استان-زنجان-از-۱۵-آبان-ماه-
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از آغاز فعالیت راهدارخانه‌های مناطق کوهستانی و گردنه‌های برفگیر استان زنجان از ۱۵ آبان ماه خبر داد.

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: با توجه به آغاز فصل سرما و ضرورت حضور راهداران در جاده‌های استان زنجان، ۳۰ راهدار خانه در استان آماده خدمات رسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت راهدارخانه‌های مناطق کوهستانی و گردنه‌های برفگیر استان زنجان از ۱۵ آبان ماه آغاز می‌شود، افزود: مابقی راهدارخانه‌ها از اول آذر ماه فعال می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر راهداران استان زنجان در آمادگی کامل بوده و در صورت نیاز خدمات رسانی می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: بیش از ۳۰ راهدارخانه با ۵۰۰ نفر نیرو و ۲۶۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در ایام زمستان به هموطنان خدمات رسانی می‌کنند.

یوسفی عمر ناوگان راهداری استان زنجان را بین ۲۰ تا ۲۵ سال عنوان کرد و کرد و گفت: تعمیر و نگهداری این ماشین‌الات نیازمند ۶ میلیاردتومان اعتبار است که تا کنون ۳ میلیارد آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: هر چه اعتبار برای نوسازی ناوگان راهداری افزایش یابد خدمات بهتری ارائه می‌شود اما تلاش این ناوگان ارائه خدمات به بهترین شکل با همین اعتبارات است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر