logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۳۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

رضایت مردم در جامعه با احساس عدالت ارتقا می‌یابد

رضایت-مردم-در-جامعه-با-احساس-عدالت-ارتقا-می‌یابد
استاندار زنجان با بیان اینکه رضایت مردم وقتی جلب می‌شود که به سمت عدالت حرکت کنیم، گفت: حوزه بهداشت و درمان، یکی از بخش‌هایی است که مردم می‌توانند عدالت را احساس کنند و شاید اگر در این حوزه بتوان رضایت مردم را به صورت معنادار ارتقا داد، مردم حس بهتر و مثبتی به زندگی پیدا می‌کنند.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی عصر امروز در دیدار هیات نظام پزشکی استان زنجان اظهار داشت: مردم در حال حاضر به لحاظ وضعیت اقتصادی و معیشتی، وضعیت مناسبی ندارند و تمام افرادی که توان دارند باید تلاش کنند تا بتوانیم از برهه کنونی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اصلی مردم، اقتصادی و معیشتی است، خاطرنشان کرد: همه باید انرژی اصلی خود را برای تولید ثروت و بهبود شاخص‌های اقتصادی استان به کار بگیریم.

افشارچی با بیان اینکه مجموعه ای از عوامل دست‌به‌دست هم داده تا وضعیت کنونی به وجود آید، افزود: آنچه که مهم است اینکه انرژی لازم باید گذاشته شود تا مشکلات کم‌کم و به مرور برطرف شود.

استاندار زنجان گفت: سال‌ها با سیستم نفت‌محور، زندگی کرده‌ایم و حتی فرهنگ کاری ما نیز بر مبنای اقتصاد نفتی شکل گرفته اما امروز به جایی رسیده‌ایم که مسیر و جهت‌گیری را باید تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه نشانه‌هایی از این امر وجود دارد و به نظر می‌رسد اقداماتی انجام می‌شود که اقتصاد ما به سمت غیرنفتی برود، اظهار داشت: حتی اگر این کار هم انجام شود باز هم رضایت کامل مردم را شاید نتوان جلب کرد.

افشارچی با بیان اینکه رضایت مردم وقتی جلب می‌شود که به سمت عدالت حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: حوزه بهداشت و درمان، یکی از بخش‌هایی است که مردم می‌توانند عدالت را احساس کنند و شاید اگر در این حوزه بتوان رضایت مردم را به صورت معنادار ارتقا داد، مردم حس بهتر و مثبتی به زندگی پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: وقتی مردم ببینند عدالت در مراجعه آن‌ها به مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان‌ها رعایت می‌شود، بسیاری از راه‌هایی را طی کرده‌ایم که فکر می‌کردیم با عدالت اقتصادی باید برویم.

استاندار زنجان با بیان اینکه نگاه به حوزه بهداشت و درمان از منظر برقراری عدالت خواهد بود، گفت: وقتی عدل برقرار شود، رضایت را نیز به دنبال دارد لذا در هر جا که امکان داشته باشد تسهیلگری و گره‌گشایی خواهد شد.

وی افزود: نظام پزشکی نیز باید شاخص عدالت برای زیست بهتر در استان را داشته باشد و افزایش رضایت مردم از سیستم بهداشت و درمان خیلی مهم است.

محمد محرمی، رئیس سازمان نظام پزشکی و رئیس شورای هماهنگی استان زنجان نیز در این دیدار گفت: سازمان نظام پزشکی استان زنجان 17 عضو هیات‌مدیره دارد که در قالب چندین معاونت و چنرین هیات فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: هیات‌های بدوی یک و 2 و هیات تجدید نظر در قالب دادسرای انتظامی به شکوائیه همکاران پروانه‌دار سازمان رسیدگی می‌کنند و معاونت‌ها نیز وظایف خود را ایفا می‌کنند.

محرمی خاطرنشان کرد: عضویت سازمان نظام پزشکی در ستادهای کرونا، سفرهای استانی، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و گردشگری و کارگروه پسماند استان مورد انتظار است.

وی افزود: همچنین عضویت سازمان نظام پزشکی در شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما نیز مورد انتظار است تا از باورهای غلط در حوزه سلامت بتوانیم جلوگیری کنیم.

به گزارش موج رسا؛ در پایان این دیدار، اعتبارنامه اعضای جدید هیات نظام پزشکی استان توسط استدنار زنجان اعطا شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر