logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۳۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
سرلشکر ایزدی:

ایران اسلامی به مقتدرترین کشور در معادلات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تبدیل شده است

ایران-اسلامی-به-مقتدرترین-کشور-در-معادلات-منطقه‌ای-و-فرا-منطقه‌ای-تبدیل-شده-است
فرمانده قرارگاه سایبری و مقابله با تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: ایران اسلامی به مقتدرترین کشور در معادلات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تبدیل شده است.

به گزارش موج رسا; به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان یادواره‌هایی در همین راستا در استان زنجان برگزار می‌شود

سرلشکر ایزدی به مناسبت سومین یادواره شهدای غرب و شمالغرب استان زنجان پیامی صادر کرده است.

متن سرلشکر ایزدی

سردار سرلشکر پاسدار دکتر مصطفی ایزدی، فرمانده قرارگاه سایبری و مقابله با تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ، در پیامی به سومین یادواره 832 شهید غرب و شمالغرب استان زنجان از نقش شهدا ، ایثارگران و رزمندگان دلیر، سلحشور و با ایمان زنجانی در طول سال های جهاد و شهادت در سرزمین مجاهدت های خاموش تجلیل به عمل آورد.

«و من یطع الله و الرسول فاولئک مع الذین انعم الله علیهم من النبیین و الصدیقین و الشهداء و الصالحین»

(اطاعت کنندگان از خدا و رسول همنشین کسانی هستند که خدا به آنان نعمت داده است که عبارتند از پیامبران، صدیقان شهداء و صالحان) سوره مبارکه نساء / آیه 61»

«جهاد فی سبیل الله هرچه دشوارتر، بافضیلت‌تر، درخشان‌تر و ماندگارتر، شما در کردستان به چنین جهادی در برابر دشمان خدا کمر بسته‌اید. خداوند از شما قبول فرماید».

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

با سلام و درود بی پایان به ارواح مطهر شهدا ، امام شهدا و سلام و رحمت الهی به مقام معظم امامت و ولایت امر، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی. سلام و درود خداوند متعال و فرشتگانش بر پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) که در ایام ولادت با سعادت رحمت للعالمین قرار داریم. سلام و رحمت و برکات خدای سبحان به رزمندگان اسلام، ایثارگران،غرب وشمال غرب کشور یادگاران حماسه هشت سال دفاع مقدس و همه خانواده های معزز شهدا به ویژه شهدای پیشمرگان مسلمان کرد و سلام و رحمت و برکات حق تعالی بر 3535 شهید استان زنجان خطه خط شکنان و غواصان دریا دل و پایتخت شور و شعور حسینی علی الخصوص 832 شهید مظلوم و سرافراز غرب و شمالغرب استان زنجان.

اینک پس از گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، آمریکا و متحدین غربی و ارتجاع منطقه‌ای وابسته به آنها نه ‌تنها به اهداف شیطانی و ضدبشری خود دست نیافته‌اند، بلکه با تضعیف موقعیت استکباری خود در صحنه بین‌الملل، شاهد موفقیت و پیروزهای علمی و سیاسی وفرهنگی بزرگ ملت سرافراز ایران اسلامی و الگو قرار گرفتن آن برای سایر کشورها و ملت‌ها در جبهه مقابل نظام سلطه هستند.

مطمئنا موقعیت ممتاز منطقه‌ای و تأثیرگذاری فرامنطقه‌ای انقلاب اسلامی اسلامی الگوگیری ملل مسلمان و حق‌طلب به عنوان بزرگ‌ترین حقیقت در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، مرهون اتکال این انقلاب به قدرت لایزال الهی و حرکت، استقامت و بیداری شما مردم عزیز، فهیم، بصیر، انقلابی و ولایتمدار در صراط مستقیم «قرآن» و «عترت» و پیگیری آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز است. در گفتمان انقلاب اسلامی، استقلال همه جانبه و تلاش برای حفظ و ارتقای عزت ملی با پیشرفت و خود اتکایی، به ویژه در حوزه علوم و فناوری های نوین یک اصل است. اسلام ناب محمدی (ص) با قرائت حضرت امام خمینی (ره) را می‌توان به عنوان دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی دانست. این اسلام، همان اسلام سیاسی، اسلام انقلابی و اسلام جهاد و مبارزه و شریعت محور است .

در گفتمان انقلاب اسلامی، سعادت دنیا و کمال آخرت انسان به صورت توأمان مورد توجه است. بر این اساس نظام اسلامی، همانطور که باید دغدغه تأمین دنیای مردم را از نظر آرامش، امنیت، رفاه و معیشت و دیگر حقوق شهروندی داشته باشد، باید دغدغه رستگاری و کمال اخروی مردم را نیز داشته باشد و برای رشد و تعالی معنوی فرد و جامعه نیز بر نامه ریزی کند که همان مدیریت جهادی و اسلامی است.

در این راستا با نگاهی واقع گرایانه به برگهایی از تاریخ ایران طی 300 سال گذشته در جنگهایی که دشمنان علیه این سرزمین تحمیل کرده‌اند، شهرهای زیادی از پیکره ایران جدا شده است و تنها در حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی است که حتی یک وجب از خاک وطن در چنگ دشمن باقی نمانده است و امروز به لطف خداوند قادر متعال در هم کوبنده ستمگران ، جباران و متجاوزان به برکت رشادت‌ها، ایثارگری‌ها‌، شهادت‌ها و اراده‌های مستحکم، همت و غیرت مردان رزمنده سر افراز و با حمایت مادران، خواهران، همسران، شهدا و ایثارگران و انفاس قدیسه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه حضرت امام خامنه‌ای ایران اسلامی امن‌ترین، مهم‌ترین و مقتدرترین کشور در معادلات منطقه‌ای و حتی فرا منطقه‌ای تبدیل شده است.

بر تارک صحیفه انقلاب و دفاع مقدس، نام مردان و زنان شجاع و بااراده و با استقامت استان زنجان به زیبایی می درخشد. استان زنجان با اهدای 3535 شهید گلگون کفن نقش بسیار ارزنده ای در دفاع از کیان انقلاب و ایران اسلامی داشته است. لذا بر ماست که یاد و نام شهیدان، ایثارگران و رزمندگان و خط‎شکنان و غواصان زنجانی را همچنان در جامعه ساری و جاری سازیم.

رزمندگان جان برکف زنجانی در دوران جنگ در مرزهای جنوب به عنوان خط‎شکن و غواصان دریادل و در مرزهای غرب کشور و کوه های سربه فلک کشیده کردستان مشغول نبردبا دشمن بعثی و عوامل ضد انقلاب و پاک سازی مناطق مختلف سرزمین مجاهدت های خاموش به خصوص در شهر بانه بودند و با نثار جان خویش

پاسدار ارزش های این انقلاب اسلامی بودند، اکنون ما بایستی تداوم بخش این مزین نورانی باشیم .

اینجانب بر خود وظیفه می دانم که از رشادت ها ، دلاوری های و حماسه های رزمندگان استان زنجان قدردانی نموده و بر ارواح مطهر و تابناک 3535 شهید و 832 شهید غرب و شمالغرب استان درود فرستاده و از خداوند متعال مسئلت دارم که همه ما را در پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌های شهدا و دفاع از کیان انقلاب، هویت ملی و دینی این مرز و بوم با پیروی از منویات مطاع فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز موفق و موید بدارد.

پروردگارا! ما را در تداوم راه درخشان و سرنوشت‌ساز شهدا نصرت و یاری فرما.

والعاقبة للمتقین

سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر