logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۳۶۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

وزارت کشور نتیجه قطعی وضعیت حکم شهردار زنجان را اعلام نکرده است/ در صورت رد شهردار منتخب به سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم

وزارت-کشور-نتیجه-قطعی-وضعیت-حکم-شهردار-زنجان-را-اعلام-نکرده-است-در-صورت-رد-شهردار-منتخب-به-سراغ-گزینه‌های-دیگر-می‌رویم
رئیس شورای شهر زنجان در مورد حکم شهردار زنجان گفت: وزارت کشور نتیجه قطعی حکم شهردار زنجان را اعلام نکرده است و در صورت اعلام نتیجه به صراحت برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تعیین تکلیف حکم شهردار زنجان اظهار کرد: پروسه انتخاب شهردار زنجان طبق قانون انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای استعلام نیز به صورت مستقیم با وزارت کشور در ارتباط بودیم تصریح کرد: براساس قانون دو مورد از استعلامات از دانشگاه علوم پزشکی به منظور تایید سلامت جسم و روان و دیگری استعلام عدم سوء پیشینه انجام شده و نتیجه آن نیز به وزارت کشور ارسال شده است.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه وزارت کشور نیز مسیر قانونی را طی کرده است بیان کرد: وزارت کشور تا به امروز هیچ موضوعی مبنی بر نقص مدارک شورا و یا سایر موارد را به شورای شهر زنجان اعلام نکرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون وزارت کشور نتیجه رد و یا تایید شهردار انتخاب شده را اعلام نکرده است افزود: وزارت کشور نتیجه را از طریق نامه کتبی اعلام خواهد کرد و بعد از دریافت نتیجه باز مسیر قانونی را طی خواهیم کرد.

مرادلو در ادامه در مورد احتمال رد شدن شهردار منتخب توسط وزارت کشور گفت: اگر این اتفاق بیفتد شورا وارد مراحل بعدی خواهد شد و این امکان هم وجود دارد که اعضای شورا موضوع غیربومی بودن برای انتخاب شهردار را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه یکسری از افراد به دنبال مسئولیت‌های استانی بودند و برای شورای شهر رزومه‌ای ندادند ادامه داد: اگر گزینه معرفی شده برای وزارت کشور رد شود شاید افراد جدیدی برای شورای شهر زنجان رزومه دهند.

رئیس شورای شهر زنجان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که پروسه انتخاب شهردار طولانی نشود تا شهردار زنجان انتخاب شده و امورات شهری با مشکل مواجه نشود.

وی با اشاره به اینکه مردم به هیچ عنوان به موضوعاتی که گاها در فضای مجازی مطرح می‌شود و منبع موثقی هم ندارند، توجه نداشته باشند گفت: تمام تلاش خود را برای انتخاب شهردار زنجان در کمترین زمان ممکن بکار گرفتیم.

مرادلو در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر پیگیری موضوع انتخاب شهردار زنجان پیگیر اجرای پروژه‌های شهری هستیم و در حال حاضر امورات شهری بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر