logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۳۶۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

تصمیمات خوبی برای پروژه‌های بزرگ شهری زنجان اتخاذ شده است

تصمیمات-خوبی-برای-پروژه‌های-بزرگ-شهری-زنجان-اتخاذ-شده-است
رئیس شورای شهر زنجان تصمیمات خوبی برای پروژه‌های بزرگ شهری زنجان گرفته شده است گفت: امید است با همدلی بین مسئولان شهری و استانی شاهد نمود پروژه‌ها شهری باشیم.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد رسول اکرم(ص) اظهار کرد: هماهنگی‌های برای تکمیل پروژ‌های بزرگ زنجان انجام شده و برای تکمیل پروژه‌های بزرگ مانند سبزه میدان و غیره طی جلساتی که در هفته گذشته تشکیل شد تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ گردید.

وی با تاکید براینکه امید است با همدلی بین مسئولان شهری و استانی شاهد نمود پروژه‌ها شهری باشیم تصریح کرد: شورای شهر زنجان نیز تمام تلاش خود را برای حل مشکلات پروژه‌های بزرگ شهری بکار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر زنجان در ادامه میزان بودجه فرهنگی امسال شهرداری زنجان 705 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این اعتبار توسط شورای دوره پنجم برای بخش فرهنگی شهرداری زنجان مصوب شده است.

وی با تاکید براینکه سرفصل‌های لایحه بودجه فرهنگی مشخص است و تعدادی از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده است بیان داشت: مابقی برنامه‌های در نظر گرفته شده تا پایان سال با نظارت شورای شهر زنجان اجرا خواهد شد.

مرادلو با بیان اینکه تلاش براین است هزینه‌ها در این بخش به درستی اتفاق بیفتد افزود: مبنای زیرساختی فکری برنامه‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم با برنامه‌هایی که در این حوزه در نظر گرفته شده برای حوزه فرهنگی و ورزشی استان کمک کرده باشیم.  

وی گفت: بیشتر رویکرد‌ها این است که به زیرساخت‌ها توجه شود و در این حوزه به هیچ عنوان به دنبال تصدیگری نیستم و تلاش خود را بکار می‌گیریم تا از سمن‌ها، گرو‌ه‌ها و مجمع‌ها حمایت‌های لازم انجام شود.

رئیس شورای شهر زنجان همچنین در ادامه با اشاره به لایحه مطرح شده در جلسه با موضوع دیدار با خانواده‌های شهدا در راستای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان افزود: این ماموریتی که برای شهرداری در نظر گرفته شده عملی خواهد شد و دیدار با خانواده‌های محترم شهدا مختص کنگره ملی 3535 شهید استان نیست و این دیدارها سالانه به صورت مستمر انجام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا جزو اولویت‌های شهرداری و شورای شهر زنجان است و سال آینده نیز این موضوع از برنامه‌های اولویت‌دار خواهد بود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر