logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۳۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

درآمد ۹۰ میلیاردی سازمان اوج از تولیداتش

درآمد-۹۰-میلیاردی-سازمان-اوج-از-تولیداتش
رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج گفت: سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان پول دریافت کردیم و ۹۰ میلیارد تومان درآمد از محل تولیدات داشتیم، مثلا با وقت شام در کره ۱۰۰ هزار دلار و در تایلند ۷۰ هزار دلار فروخت.

به گزارش موج رسا;  نشست رسانه‌ای احسان محمدحسنی مسؤول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، در این سازمان برگزار شد.

 
محمدحسنی با اشاره به ۱۰ سالگی سازمان اوج و تشکر از رسانه‌ها بابت همراهی با این سازمان گفت: قدردان محبت بی‌اندازه رسانه‌ها هستم و از کسانی که به مجموعه اوج اعتماد کردند، دستشان را می‌بوسم.
 
وی افزود: اوج در سال ۱۳۹۰ بعد از حدود دو سال بررسی، مطالعه و طراحی با ۵۰۰ میلیون تومان پولی که از سپاه پاسداران دریافت کردیم، تأسیس شد. ما ۲ سال تقریبا عملکرد تمام دستگاههای فرهنگی کشور را بررسی کردیم و به مجموعه‌ای رسیدیم که باید خارج از دستگاههای رسمی باید راه‌اندازی شود. هیچکدام از کارمندان اوج، عضو رسمی هیچیک از دستگاه‌های دولتی نیستند و قراردادشان سال به سال تمدید می‌شود.
 
* پیش‌بینی درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی «اوج» 
 
محمدحسنی، صدا و سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و وزارت ارشاد را مجموعه‌های پرتعداد و سنگین دانست و افزود: سازمان اوج، ستادی کم عده و چابک دارد و کل نیروهای آن بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر است. ما هر سال تعدادی نیروها را هرس می‌کنیم تا سازمان فربه نشود. درباره تجهیزات هم همینطور، یعنی به جای خرید دوربین و باکس تدوین و... در تولید هزینه می‌کنیم. قصدی هم برای راه‌اندازی پلتفرم اختصاصی نداریم و نگاهمان پخش مؤثر است. 
 
رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج تصریح کرد: سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان پول دریافت کردیم و ۹۰ میلیارد تومان درآمد از محل تولیدات داشتیم، مثلا با وقت شام در کره ۱۰۰ هزار دلار و در تایوان ۷۰ هزار دلار فروخت یا سریال آقازاده را به یکی از پلتفرم‌ها فروختیم و ۸ میلیارد سود خالص داشتیم. اگر وضعیت کرونا و بازگشایی سینماها اجازه دهد، پیش‌بینی کرده‌ایم که درآمد ما طی سه سال آینده به هزار میلیارد تومان درآمد برسیم. 
 
محمدحسنی تصریح کرد: البته ما خطاهای دستگاههای فرهنگی را مرتکب نشدیم و بی‌محابا به حوزه اقتصاد وارد نشدیم و تا زمانی که تیم فعلی وجود دارد هم وارد نخواهیم شد. همچنین از ورود به ستادهای انتخاباتی هم پرهیز کردیم و هیچ یک از بچه‌های اوج در ستادهای انتخاباتی دیده نشدند. البته این بدین معنا نیست که برای بالابردن مشارکت فعالیتی نداشته باشیم.
 
وی افزود: سال ۹۴ در اوج فیلم بادیگارد ساخته شد و در آن تذکر داده شد «بترسید از اینکه این کشتی سوراخ شود.» و گفته شد باید بین شخصیت نظام با اشخاص تفکیک شود. اوج دیده‌بان و مطالبه گر است و اعتراضات مردمی را در «خروج» دید. البته در تمام محصولاتمان تلاش کردیم امید و ایران پیشرفته آینده را به تصویر بکشیم./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر