logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۳۵۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

بیش از 10 هزار نفر- دوره آموزش مهارتی برای متقاضیان در زنجان ارائه شده است

بیش-از-10-هزار-نفر-دوره-آموزش-مهارتی-برای-متقاضیان-در-زنجان-ارائه-شده-است
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 10 هزار و 754 نفر – دوره آموزش مهارتی طی 6 ماهه اول سال جاری در بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان زنجان برای متقاضیان ارائه شده است.

به گزارش موج رسا; محمدرضا انصاری با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در 6 ماهه اول سال جاری اظهار داشت: دانشجویان و دانش‌آموزان، سربازان وظیفه، روستاییان و عشایر، آسیب‌دیدگان اجتماعی، زندانیان و سایر متقاضیان مهارت‌اموزی، گروه‌های هدف آموزشگاه‌های دولتی هستند.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی در 6 ماهه اول امسال خاطرنشان کرد: در مدت مذکور 7 هزار و 863 نفر- دوره در قالب یک میلیون و 143 هزار و 678 نفر- ساعت آموزش در بخش دولتی ارائه شده و 43 درصد آموزش‌ها محقق شده است.

انصاری در خصوص ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش غیردولتی گفت: 2 هزار و 891 نفر- دوره در قالب 414 هزار و 100 نفر- ساعت آموزش در 6 ماهه اول سال جاری در بخش غیردولتی ارائه شده و در این بخش نیز 47 درصد برنامه‌های آموزشی محقق شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع 10 هزار و 754 نفر – دوره آموزش مهارتی طی 6 ماهه اول سال جاری در بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان زنجان برای متقاضیان ارائه شده است.

انصاری با اشاره به فعالیت 180 آموزشگاه غیردولتی در سطح استان خاطرنشان کرد: 126 مورد از آموزشگاه‌ها زنانه، 16 مورد مردانه و 38 مورد نیز به صورت زنانه و مردانه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در 6 ماهه اول سال جاری 6 هزار و 337 نفر در آزمون‌های مهارتی شرکت کرده که 5 هزار و 322 نفر در وافع 82 درصد شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها پذیرفته شده‌اند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر