logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۳۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

قدرت نظامی ایران جرات تجاوز دشمن را گرفته است

قدرت-نظامی-ایران-جرات-تجاوز-دشمن-را-گرفته-است
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران جرات تجاوز دشمن را گرفته است گفت: امروز نیروهای مسلح کشورمان در برابر دشمن هوشمندانه عمل می‌کنند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در یادواره 824 شهید ارتش استان زنجان با اشاره به اینکه شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح در برابر دشمن هوشمندانه عمل می‌کنند چرا که نیروهای مسلح کشورمان در برابر دشمن هوشیار هستند و با بصیرت کامل در صحنه حضور دارند.

وی با تاکید براینکه این یک اصل است که اگر انسان در برابر دشمن قوی باشد دشمن جرات تجاوز به خود نمی‌دهد چرا که ایستادن در برابر دشمن رعب و وحشت در دل‌‌شان می‌اندازد بیان کرد: نیروهای نظامی با نگرش دانش بنیان طراحی و ساخت سلاح‌های خود را برعهده گرفتند و بسیاری از آنها را جهت قدرت‌نمایی در معرض دید دشمن قرار دادند که با این اتفاق دیگر مسئله گزینه‌های‌‌ روی میز و یا زیر میز تمام شد.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه این اقدمات کار کوچکی نبود ابراز کرد: دشمن نه اخلاق می‌داند و نه قوانین بین‌المللی را می‌فهمد و قواعد زندگی مسالمت‌آمیز را نیز درک نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در 20 سال گذشته به بهانه مبارزه با تروریسم وارد افغانستان شد و در این مدت چندصد هزار مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند تاکید کرد: بسیاری از کشته‌ها زنان و کودکان بی‌گناه بودند.

یادواره شهدای ارتش

آیت‌الله خاتمی افزود: آمریکا به بهانه مبارزه با طالبان همه زیرساخت‌های این کشور را نابود کرد و با اوج خشونت با ملت بی‌گناه این کشور برخورد کرد.

وی با تاکید براینکه آمریکایی‌ها با خفت و خواری افغانستان را ترک کردند بیان داشت: با همه جنایت‌هایی که انجام دادند همواره خودشان را از مدعیان حقوق بشر می‌دانند.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه آمریکا از طریق چند صد شبکه فارسی زبان شب و روز علیه انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی به دروغ تبلیغ می‌کند بیان داشت: در برخی از ایالت‌ها بیش از 40 شبکه علیه انقلاب اسلامی فعالیت دارد.

وی با تاکید براینکه آمریکا و کشورهای وابسته به آمریکا در جنگ سخت در برابر ایران شکست خوردند ادامه داد: بعد از این اتفاق دشمنان با جنگ نرم پیش آمدند و بیشتر رویکردشان جنگ اقتصادی است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی یکی از خلبانان کشورمان از حمله به هدف خود به خاطر تردد خودروهای غیرنظامی صرف نظر کرده بود و این نشان می‌دهد که رزمندگان ما روح و باورشان رنگ و بوی الهی دارد افزود: این برخورد نظامیان انقلاب اسلامی با مردم بی‌گناه است و اما اگر به رفتار نظامیان آمریکایی توجه کنیم در حمله به هیروشیما و ناکازاکی خون خواری آنها کاملا مشهود است.

وی خاطر نشان کرد: حمله نظامیان آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی یک فاجعه بزرگ علیه ملت بی‌گناه بود که مردم را به خاک و خون کشیدند.

یادواره شهدای ارتش

در ادامه همچنین صالحی فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان با بیان اینکه در هر جایی که اسلام به خطر افتاده رزمندگان اسلام به پا خواسته و با آن مقابله کرده اند  اظهار کرد: ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام به هیچ عنوان از یاد‌ها پاک نمی‌شود.

وی با تاکید براینکه با برگزاری مراسم یادواره‌ها، یاد شهدا را گرامی می‌داریم افزود: فرهنگ ایثارگری‌ و از خود گذشتگی شهدا را همواره باید به نسل‌ها امروز جامعه منتقل کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از جانبازان و خانواده معزز شهدا تجلیل به عمل آمد/ع

یادواره شهدای ارتش

یادواره شهدای ارتش

یادواره شهدای ارتش

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر