logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۳۵۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
برای معرفی استاندار جدید زنجان؛

وزیر کشور وارد زنجان شد

وزیر-کشور-وارد-زنجان-شد
سردار دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور جهت حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار وارد زنجان شد.

به گزارش موج رسا; احمد وحیدی دقایقی قبل با استقبال استانداران سابق و جدید و جمعی از مسئولان استان وارد زنجان شد.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان از برنامه‌های سفر وزیر کشور به زنجان است.

به گزارش موج رسا؛ هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه (7 مهر) به ریاست آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری محسن افشارچی به عنوان استاندار منتخب زنجان رای اعتماد داد.

محسن افشارچی، متولد سال ۱۳۴۹ در شهر زنجان، دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی کامپیوتر - هوش مصنوعی از دانشگاه کِلگری کانادا، کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی مهندسی کامپیوتر – سخت‌افزار از دانشگاه اصفهان است.

ریاست دانشگاه زنجان (۱۳۹۳-۱۳۸۹) و ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان (۱۳۸۹-۱۳۸۶) از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی محسن افشارچی است. ضمن اینکه محسن افشارچی، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 1400 بود.

محسن افشارچی پس از سیدسجادکاظمی و جمشید انصاری، سومین استاندار بومی زنجان است و جوان بودن، انقلابی بودن و تعهد به کار کارشناسی و تخصصی را از ویژگی‌های وی می‌توان نام برد.

*‌ استانداران نقش مهمی در اجرای سیاست‌ها و پیگیری امور دارند

آیت‌اله رئیسی، رئیس‌جمهوری پس از رای اعتماد هیات دولت به استاندار منتخب زنجان، گفت: استانداران به عنوان نماینده عالی دولت، نقش بسیار مهمی در اجرای سیاست‌ها و پیگیری امور دارند.

وی اظهار داشت: در انجام امور و مسئولیت‌ها مهم این است که آثار سیاست‌های نظام و برنامه‌های دولت توسط استانداران در استان‌ها آشکار و نمایان شود و استانداران به عنوان نماینده عالی دولت، نقش بسیار مهمی در اجرای سیاست‌ها و پیگیری امور دارند.

آیت‌اله رئیسی افزود: به طور طبیعی موانعی در مسائل نیروی انسانی، بودجه و اعتبارات در استان‌ها وجود دارد که با درایت و توکل به خداوند باید این موانع برداشته شود.

*‌ تاکید رئیس‌جمهوری به استاندار زنجان برای مانع‌زدایی از تولید

آیت‌اله رئیسی، رئیس‌جمهوری در حکم محسن افشارچی به عنوان استاندار جدید زنجان که در 10 مهر صادر شده بر پشتیبانی و مانع‌زدایی از امر تولید و همچنین ارتقای موقعیت استان در زمینه بهداشت و درمان تاکید کرد.

در حکم انتصاب «محسن افشارچی» به عنوان استاندار زنجان از سوی آیت‌اله رئیسی آمده است: با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۷ مهر ۱۴۰۰ هیات محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «استاندار زنجان» منصوب می‌شوید.

رئیس‌جمهوری در این حکم ابراز امیدواری کرد: با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید.

وی تاکید کرد: مجاهدت برای توسعه و نوسازی زیرساخت‌های استان، پشتیبانی و مانع‌زدایی از امر تولید به‌ویژه در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی، دامپروری و گردشگری و همچنین ارتقای موقعیت استان در زمینه بهداشت و درمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، نخبگان و جوانان باانگیزه و انقلابی در تعامل بایسته و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

آیت‌اله رئیسی در این حکم، توفیقات افشارچی در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر