logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۳۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کاهش 38 درصدی تصادفات در استان زنجان

کاهش-38-درصدی-تصادفات-در-استان-زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش 38 درصدی تصادفات در استان زنجان خبرداد و گفت: تلفات ناشی از حوادث رانندگی در طول سال جاری 12 درصد کاهش یافته است.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس ایرج خانی پور با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش های کارکنان اظهار کرد: پیش بینی و پیشگیری از جرایم ، دو رویکرد مهم در ماموریت های پلیسی است.

وی با بیان اینکه پلیس سایبری در حوزه ماموریتی خود در سطح کشور، موفق عمل کرده است تصریح کرد: پلیس هوشمند با بهره گیری از تمامی اقدامات و زیرساخت ها ، در صدد کاهش فاصله ی بین وقوع و کشف جرایم است تا مدت زمان خدمات رسانی به مردم به کوتاه ترین زمان ممکن برسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای بیش از 255 برنامه در طول هفته ناجا در زنجان بیان کرد: برنامه های هفته ناجا با شعار "پلیس هوشمند ، امنیت پایدار" اجرایی می شود.

وی با اشاره به اجرای بیش از 255 برنامه در طول هفته ناجا در استان ادامه داد: بیش از 260 هزار تماس تلفنی با سامانه 110، نشانگر ارتباط نزدیک پلیس و مردم است .
 
خانی پور عنوان کرد: شعار سال ، ملاک برنامه ها و هدف گذاری پلیس و حرکت به سوی دانش محوری و جامعه محوری است.
 
وی با اشاره به اینکه راه اندازی دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها، ظرفیت بسیار بالا و خوبی است، اذعان داشت: مصالحه و سازش بیش از 70 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مدد کاری اجتماعی کلانتری ها ، نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه، پیش بینی و پیشگیری از جرایم، دو رویکرد مهم در ماموریت های پلیسی است، گفت: امنیت یک مقوله اجتماعی و زمینه ساز تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و غیره است.
 
وی به کاهش 38 درصدی کل تصادفات و کاهش 12 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در طول سال جاری اشاره کرد.
 
خانی پور با قدردانی از حسن تعامل و همکاری مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز با رعایت توصیه های پلیسی و تماس با شماره تلفن های 110 ، 120 ، 128 ، 096380  و 197 ما را در خدمات رسانی هرچه بهتر و  سریعتر  و کاهش سرعت عمل مجرمان و دستگیری آنان یاری رسانند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر