logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۳۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با صدور پیامی؛

فرمانده سپاه استان زنجان هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت/ نیروی انتظامی با اقتدار، امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان آورده است

فرمانده-سپاه-استان-زنجان-هفته-نیروی-انتظامی-را-تبریک-گفت-نیروی-انتظامی-با-اقتدار،-امنیت-و-آرامش-را-برای-جامعه-به-ارمغان-آورده-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان، آحاد کارکنان و خانواده های مومن و متعهد این نیرو تبریک گفت.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی با تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی فرماندهان و آحاد کارکنان و خانواده های مومن و متعهد این نیرو در کشور و استان اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی مقتدرتر از گذشته در خدمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با تلاش شبانه روزی خود امنیت و آرامش را در جامعه به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی علاوه بر داخل کشور در مرزها نیز برای دفاع از کشور جان فشانی می کند، ابراز کرد: فرماندهان و نیروهای مخلص، انقلابی، بسیجی و امام حسینی نیروی انتظامی تا به امروز با اقتدار تمام اجازه ندادند، نقشه شوم دشمنان عملیاتی شود چرا که با هوشمندی تمام این توطئه ها خنثی شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نظم و امنیت را دو رکن اساسی در پیشرفت جوامع دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با چشمان باز و همیشه بیدار اجازه نخواهند داد، امنیت مردم و جامعه ذره ای به خطر بیفتد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در کنترل ورودی به شهرها در ایام کرونا تصریح کرد: تلاش جهادی و انقلابی نیروی انتظامی در این موضوع نیز جای تشکر و قدردانی دارد.
سردار کرمی با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده انتظامی استان زنجان و تمامی تلاشگران در نیروی انتظامی استان گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی استان زنجان قدردان تلاش و زحمات شما عزیزان هستند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر