logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۳۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان:

شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه در استان زنجان تاسیس شد

شعبه-حل-اختلاف-ویژه-فرهنگ-و-رسانه-در-استان-زنجان-تاسیس-شد
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری این انجمن و مساعدت و همراهی خوب رئیس کل محترم دادگستری و رئیس محترم شورای حل اختلاف استان ، برای نخستین بار با ایجاد شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه دراستان زنجان موافقت شد.

به گزارش موج رسا; رضا رحیم پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تاسیس این شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای ، بدوا در این شعبه که به صلح و سازش هم مرسوم است رسیدگی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدام جدید ، هم از حقوق حرفه ای همکاران رسانه ای در استان صیانت و هم دعاوی رسانه ای با کار کارشناسی درست، قضاوت می شود .
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان همچنین یکی از حسنات این طرح جدید قضایی را دادن اختیار برای ایجاد شعبه در خود انجمن دانست و تصریح کرد: این حرکت، نشان از رویکردجدید و حمایت دستگاه قضا از رسانه ها به عنوان  نمایندگان افکار عمومی و سوت زنان دستگاه قضا است.  
رضا رحیم پور در پایان از مساعدت و حمایت حجت الاسلام جناب آقای نیارکی رئیس کل محترم دادگستری ، آقایان احمدی و قره داغی روئسای محترم شوراهای حل اختلاف استان و شهرستان زنجان تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه، هیچ پرونده جدی قضایی در این حوزه در استان تشکیل نشود و فضای  فعالیت رسانه ای برای کمک به توسعه همه جانبه استان فراهم و در عین حال رسا نه ها با رعایت اخلاق رسا نه ای ، به عنوان انزار دهندگان دلسوز تلقی و در پیشبرد اهداف رشد استان نقش ایفاء کنند .
یاد آور می شود ، آقایان رضا رحیم پور  قنبر رسولی با حکم دادگستری استان زنجان به عنوان همیار صلح شعبه ویژه فرهنگ و رسانه منصوب شدند. 
رضا رحیم پور دارای دانشنامه کارشناسی حقوق و دانشجوی سال آخر مقطع دکتری اندیشه های سیاسی وبا 25 سال سابقه رسا نه ای در داخل وبا تجارب خارج از کشور است و قنبر رسولی نیز با مدرک کار شناسی علو م سیاسی ، 15 سال سابقه  رسا نه ای و مدیریت خبرگزاری را دارد.//س
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر