logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۳۴۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

افزایش تردد در محورها استان زنجان به دلیل تعطیلات پایان هفته

افزایش-تردد-در-محورها-استان-زنجان-به-دلیل-تعطیلات-پایان-هفته
جانشین پلیس راه استان زنجان از افزایش تردد در محورها استان به دلیل تعطیلات پایان هفته خبرداد و گفت: محدودیت‌ها براساس رنگ‌بندی ستاد کرونا اعمال می‌شود.

سرهنگ مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در محورهای استان زنجان نسبت به روز گذشته کاهش یافته است اظهار کرد: روز گذشته با افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تاکیدات وزارت بهداشت شاهد افزایش مسافرات‌ها هستیم تصریح کرد: محدودیت تردد هم براساس رنگ‌بندی ستاد کرونا در استان زنجان اعمال می‌شود.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه خودروهایی که مجوز تردد نداشته باشند نسبت به اعمال جریمه آنها اقدام می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بعد از ظهر روز جمعه نیز حجم تردد‌ها در محورهای استان افزایش یابد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای استان زنجان روان است و مشکلی در محورهای استان نداریم.

میناخانی در ادامه با اشاره به کاهش میزان تصادفات رانندگی در محورهای استان زنجان افزود: دلیل کاهش تصادفات به خاطر اعمال محدودیت و کاهش میزان ترددها برمی‌گردد اما با این حال به دلیل سهل انگاری برخی از رانندگان شاهد تصادفات دلخراش در برخی از محورها هستیم.

وی با تاکید براینکه از مردم می خواهیم به هشدار و تاکیدات ستاد کرونا توجه کرده و از رفتن به مسافرت خودداری کنند خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود فردا نیز حجم تردد در بزرگراه‌های استان افزایش یابد بر این اساس هموطنان باید بدانند محدودیت ترددها همچنان ادامه دارد و خودروهای بدون مجوز نیز اعمال قانون می‌شوند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر