logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۳۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبرداد

برگزاری 4 شب سخنرانی و عزاداری به مناسبت دهه آخر صفر در حسینیه اعظم زنجان

برگزاری-4-شب-سخنرانی-و-عزاداری-به-مناسبت-دهه-آخر-صفر-در-حسینیه-اعظم-زنجان
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: 4 شب سخنرانی و عزاداری به مناسبت دهه آخر صفر در حسینیه اعظم زنجان از امشب برگزار می شود.

مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت دهه آخر سفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و 30 سفر ارتحال پیامبر گرامی اسلام برنامه سخنرانی و عزاداری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری روزهای آخر ماه صفر از امشب در حسینیه اعظم زنجان آغاز می‌شود، ادامه داد: سخنرانان این مراسم در زنجان حجت‌الاسلام بابایی و حجت‌الاسلام رضایی هستند.

این مسئول از مداحی از مداحان شهیر شهر زنجان از جمله سید یوسف شبیری و حسینی در مراسم روزهای آخر ماه صفر در حسینیه اعظم زنجان خبرداد و گفت: مراسم عزاداری و سخنرانی هر شب پس از برگزاری نماز مغرب و عشا در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به برپایی موکب پذیرایی از زائران حسینی در محوطه حسینیه اعظم زنجان، گفت: همانند اربعین حسینی این موکب‌ها بعدظهرها به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

شهامی بیان داشت: موکب‌ها به مدت چهار روز فعال بوده و غرفه‌های فرهنگی نیز در داخل این موکب‌ها بسته‌های فرهنگی ارائه می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر