logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۳۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با معرفی نفرات برتر؛

جشنواره فیلم نگاتیو سرخ در زنجان به کار خود پایان داد

جشنواره-فیلم-نگاتیو-سرخ-در-زنجان-به-کار-خود-پایان-داد-
جشنواره فیلم نگاتیو سرخ با معرفی نفرات برتر در زنجان به کار خود پایان داد.

به گزارش موج رسا; مراسم اختتامیه جشنواره نگاتیو سرخ از سوی کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار و منتخبین معرفی شدند.

در این مراسم مریم محمودی تقدیر ویژه هئیت انتخاب برای اثر از ندای عشق تا شهادت را دریافت و یحیی معصومی شایسته تقدیر توسط دبیر خانه جشنواره  برای اثر در خانه مانده‌ها شد.
همچنین سعید حاتمی شایسته تقدیر دبیرخانه جشنواره برای اثر پاسدار یعنی ایثار  و جعفر صیادی  تقدیر ویژه هئیت داوران برای انیمیشن درون یک چار چوب معرفی شدند.
در  بخش نماهنگ هئیت داوران انتخاب سوم نداشت و 
مقام دوم به هادی محمد پور از تهران برای اثر مدافعان آسمان و  مقام اول  آقای احسان فقیهان از مازندران  برای نماهنگ چراغ دل کسب شد.
در بخش مستند نیز مقام سوم توسط مهدی کریمی از زنجان برای اثر به رنگ آسمان و مقام دوم به احسان فقیهیان از مازندران برای اثر ابو منتظر و مقام اول به ابوالفضل گلفام از زنجان برای اثر تندیسی برای مجید تعلق گرفت.
همچنین در بخش فیلم کوتاه داستانی مقام سوم به حمید رضا ررزاقی برای اثر کرکره از زنجان  مقام دوم به علی نصیری از زنجان برای اثر اندکی صبر سحر نزدیک است و مقام اول به یوسف یزدانی از اردبیل برای اثر این بود همه داستان رسید. 
 
دبیر جشنواره نگاتیو سرخ در این مراسم اظهارداشت:  ۴۰ اثر به جشنواره نگاتیو سرخ از سوی علاقه‌مندان ارسال شد که در پایان ۱۹ اثر مورد داوری قرار گرفت و برگزیدگان انتخاب شدند.
"سیدشمس‌الدین موسوی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاز دفاع مقدس استان زنجان در ادامه این مراسم، اظهارداشت: در جنگ‌های گذشته همواره بخشی از ایران به زور یا از طریق تفاهمنامه به سایر کشورها واگذار شده است اما در دوران دفاع مقدس به برکت دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک کشور از ایران جدا نشد.
وی با بیان اینکه قبل از دوران دفاع مقدس بیشتر فیلم‌های تولید شده در حوزه  کمدی و اجتماعی بود، افزود: پس از این دوران موضوع دفاع مقدس به آثار سینمایی قوام بیشتری داد.
این مسئول گفت: دهه ۷۰ اوج فیلم‌های دفاع مقدس بود و کارگردانان از زبان هنر برای تببین ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کردند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر