logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۳۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در گفت وگو با موج رسا:

انتخاب استاندار انقلابی در کنار مجمع نمایندگان انقلابی فرصت مغتنمی برای پیشرفت زنجان است

انتخاب-استاندار-انقلابی-در-کنار-مجمع-نمایندگان-انقلابی-فرصت-مغتنمی-برای-پیشرفت-زنجان-است
رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: انتخاب استاندار انقلابی در کنار مجمع نمایندگان انقلابی فرصت مغتنمی برای پیشرفت زنجان است.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا موج رسا; با تبریک انتخاب محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان اظهار کرد: امیدوارم آقای افشارچی در این مسئولیت توفیقات فراوانی را در خدمت به مردم و حل مشکلات استان و پیشرفت زنجان داشته باشند.

وی ابراز کرد: انتخاب استاندار بر عهده وزیر کشور است اما از آنجایی که مجمع نمایندگان استان مورد مشورت وزیر کشور قرار گرفته بود با بررسی که نمایندگان استان انجام دادند چند نفر به وزیر کشور معرفی شدند که ایشان در نهایت به آقای افشارچی رسیدند.
رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان  تصریح کرد: آنچه که بنده می خواهم تاکید کنم آن است که امروز بعد انتخاب استاندار فصل اتحاد، وحدت و همدلی بین همه شخصیت ها و جریان‌های دلسوز و انقلابی استان آغاز شده و برای اینکه در این دوره استان شاهد پیشرفت و جهش باشد، همه باید همت کنیم.
وی با اشاره به فرصت های ایجاد شده گفت: مجمع نمایندگان انقلابی و استاندار انقلابی فرصت مغتنمی است که باید از این فرصت در جهت پیشرفت استان استفاده بکنیم و هرکسی با هر عقیده و سلیقه ای در این نقطه باید اشتراک داشته باشیم که همت هایمان متوجه پیشرفت استان باشد.
حجت الاسلام شجاعی بیان کرد: ما به عنوان مجمع نمایندگان استان به استاندار انقلابی زنجان کمک خواهیم کرد تا در سطح استان و همچنین کشور هر آنچه مربوط به توسعه و پیشرفت استان است را با جدیت پیگیری و به سرانجام برسانند البته وظیفه نظارتی خودمان را هم جدی خواهیم گرفت چراکه ما نماینده مردم و ناظر بر دولت هستیم.
وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان با چشم باز بر عملکرد استاندار جدید زنجان نظارت خواهد کرد و اگر اشکال و ایرادی را ببینیم در صدد اصلاح آن قدم برخواهیم داشت.
رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان از عقب ماندگی هایی رنج می برد و توقع از استاندار جدید این است که در ابتدا این عقب ماندگی ها شناسایی و برای جبران آنها فکری شود.
وی با بیان اینکه پروژه های برزمین مانده استان در بخشهای دولتی و خصوصی مورد توجه قرار گیرد، افزود: طرح های توسعه ای در ابعاد مختلف باید جدی گرفته شود.
حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: توقع این است که استاندار جدید زنجان با نگاه عادلانه به سراسر استان نگاه کند و توجه ویژه به بخش‌های محروم استان داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه استاندار جدید زنجان باید استعدادهای موجود در استان را به خوبی شناسایی کند، گفت: استاندار زنجان باید ارتباطات ملی را قوت و قدرت ببخشد و چتر خود را روی همه جریانات دلسوز استان باز کند، اگر این اتفاقات بیفتد شاهد پیشرفت های قابل توجه در استان خواهیم بود.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس در خصوص انتخاب مدیران در استان توسط استاندار جدید زنجان گفت: مدیران استان باید مدیرانی انقلابی، جهادی، متخصص، قوی و توانمند باشند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اضافه کرد: مدیر ضعیف به دلیل همسویی در گرایش سیاسی نباید در مسند مدیریت قرار گیرد، چیزی که ما در گذشته ها شاهد آن بودیم و آسیب های آن نیز متوجه استان شده است.
وی بیان کرد: ما امروز در استان مدیرانی داریم که به دلیل زد و بندهای سیاسی و به دلیل نزدیکی یا دوری از شخصی در مسندی قرار گرفتند و متاسفانه به دلیل ضعف مدیریت آسیب های جدی به استان وارد کردند.
رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان تصریح کرد: توقع ما از استاندار جدید زنجان این است که در انتخاب مدیران علاوه بر انقلابی، جهادی و متخصص بودن، قوت مدیران را هم مدنظر قرار دهد و همچنین مدیران دلسوز، پرتحرک و پرانرژی را انتخاب کند تا شاهد پیشرفت در سطح استان باشیم.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر