logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۳۴۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

محسن افشارچی استاندار زنجان شد

محسن-افشارچی-استاندار-زنجان-شد
محسن افشارچی امروز چهارشنبه (7 مهر) با کسب رای اعتماد در جلسه هیات دولت به عنوان استاندار زنجان انتخاب شد.

به گزارش موج رسا; پس از آغاز به کار دولت سیزدهم و تعیین وزرای کابینه و معاونان رئیس‌جمهوری، نوبت به استانداران رسیده که در جلسات هفتگی هیات دولت انتخاب می‌شوند. جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه (7 مهر) به ریاست آیت‌اله رئیسی (رئیس‌جمهوری) برگزار و محسن افشارچی با کسب رای اعتماد در این جلسه به عنوان استاندار زنجان انتخاب شد.

محسن افشارچی، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان زنجان بود.

وی از نیروهای انقلابی و اصولگرای زنجان و دارای مدرک تحصیلی دکتری و عضو هیات علمی دانشگاه زنجان است و در دولت دهم نیز رئیس دانشگاه زنجان بود.

افشارچی، اولین استاندار زنجان در دولت سیزدهم است. استان زنجان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، پذیرای 3 استاندار به نام‌های جمشید انصاری، اسداله درویش‌امیری و فتح‌اله حقیقی بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خردادماه سال جاری برگزار شد.

لازم به ذکر است محسن افشارچی متولد سال ۱۳۴۹ شهر زنجان است. وی دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی از دانشگاه کلگری کانادا، کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی مهندسی کامپیوتر– سخت افزار از دانشگاه اصفهان است. ریاست دانشگاه زنجان (۱۳۹۳-۱۳۸۹) و ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان (۱۳۸۹-۱۳۸۶) از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی آقای افشارچی است.آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر