logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۳۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت توجه به پژوهش‌های مربوط به دوران کرونا و پسا کرونا

ضرورت-توجه-به-پژوهش‌های-مربوط-به-دوران-کرونا-و-پسا-کرونا
استاندار زنجان بر ضرورت توجه به پژوهش‌های مربوط به دوران کرونا و پسا کرونا تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، اظهارداشت: باید طرح‌هایی در شورای برنامه‌ریزی مطرح ‌شود که قبلا در کارگروه مربوطه چکش‌کاری شده و ابهامات  رفع شده است.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها بدون کار کارشناسی لازم به شورای برنامه‌ریزی ارائه می‌شود، افزود: شان این جلسه تصویب طرح‌های کارشناسی شده است.

این مسئول بیان داشت: کتابچه‌ای که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان چاپ شده است جامع بوده و باید دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با این سازمان در اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: با توجه به شرایط کم آبی در استان زنجان، پروژه‌ها در سرفصل‌های مربوطه با لحاظ شرایط اجرایی شده و نظر فرمانداران و مدیران در این زمینه اخذ شود تا اولویت‌های لازم در این زمینه در نظر گرفته شود.

حقیقی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های راه روستایی باید اولویت‌ها در نظر گرفته شود، افزود: اینگونه نباشد که در حق شهرستانی احجاف شود بلکه باید عدالت لازم در این زمینه اجرایی شود.

وی برضرورت توجه به شهرستان ماهنشان در زمینه اجرای پروژه‌های راه روستایی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط این شهرستان، ماهنشان نیازمند توجه جدی است.

این مسئول یادآور شد: برای اختصاص سهمیه بیشتر در زمینه قیررایگان نامه‌ای از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با دفاع خوب و ارزشمند تهیه و به مراکز ذیربط اعلام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه دریافت قیررایگان حق طبیعی استان بوده و باید عقب ماندگی در این زمینه جبران شود، افزود: عدالت در زمینه توزیع قیر رایگان در شهرستان‌ها نیز رعایت شود.

حقیقی بر ضرورت توجه به تحقیق میدانی در پژوهش‌ها تاکید کرد و گفت: پژوهش‌های مربوط به دوران کرونا و پسا کرونا با اهمیت بیشتری در استان پیگیری شود تا بتوان از نتایج آن برای رفع مشکلات امروز و فردای جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه آمارها و شاخص‌های بزرگی در زمینه بیماری کرونا وجود دارد که باید به این موارد توجه شود، افزود: 6 موضوع قرائت شده در زمینه پژوهش‌ها بدون هیچ ابهام و مشکلی مورد تایید قرار گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر