logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۳۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

برگزاری میز خدمت جهادی با حضور 20 مسئول اجرایی استان زنجان

برگزاری-میز-خدمت-جهادی-با-حضور-20-مسئول-اجرایی-استان-زنجان
مسئول بسیج کارمندی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، میز خدمت جهادی با حضور 20 مسئول اجرایی استان زنجان برگزار می‌شود.

ابوالفضل جمشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، میز خدمات جهادی به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی به مطالبات مردمی در زنجان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این میز خدمت به منظور افزایش و ایجاد امید آفرینی در جامعه با حضور مدیران و نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی استان زنجان اجرایی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: میز خدمت جهادی توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان زنجان و حوزه حضرت امام خمینی (ره) ادارات کل برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان با اشاره به اینکه این برنامه روز سه شنبه ششم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: مدیران استان از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر آماده پاسخگویی به مطالبات مراجعان هستند.

جمشیدی از حضور مسئولان 20 دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به مردم در میز خدمت جهادی خبرداد و گفت: این میز خدمت در مجموعه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری زنجان واقع در کارخانه کبریت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری موفق میزهای خدمت به مناسبت‌های مختلف در استان زنجان، گفت: برگزاری میز خدمت موجب حل مشکلات مردم و واحدهای تولیدی در استان شده است.

این مسئول دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان و نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی را از فواید برگزاری میز خدمت جهادی عنوان کرد و گفت: مدیران استانی در این میزخدمت دستور حل مشکلات مردم را می‌دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر