logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۳۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

افت نامرئی تحصیلی دانش‌آموزان با برگزاری کلاس‌های غیرحضوری

افت-نامرئی-تحصیلی-دانش‌آموزان-با-برگزاری-کلاس‌های-غیرحضوری-
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با برگزاری کلاس‌های غیرحضوری به دلیل شیوع بیماری کرونا، با افت نامرئی تحصیلی دانش‌اموزان مواجه هستیم.

به گزارش موج رسا; حسن ملکی امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: مدارس روستایی و عشایری با ۱۵ دانش‌آموز بازگشایی می‌شود به شرط آنکه همه ضوابط ابلاغی رعایت شود چرا که سلامت دانش‌آموزان در راس امور است.

وی افزود: پس از شیوع بیماری کرونا مدارس به صورت غیرحضوری برنامه‌های خود را برگزار کردند، افزود: غیرحضوری شدن مدارس موجب افت نامری تحصیلی شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اولویت وزارت آموزش و پرورش تامین سلامت دانش‌آموزان است که تلاش شده است تا زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مدارس تامین شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: مدارس زیر ۳۰۰ نفر از ابتدای آبان آغاز به کار می‌کنند که ابتدا باید مجوزهای لازم را برای برگزاری کلاس‌های درس اخذ کنند.
ملکی تصریح کرد: بازگشایی مدارس ترکیبی و به صورت گروه‌بندی بوده و مدارس دارای بیش از ۴۰۰ دانش‌اموز نیز با رعایت پروتکل‌ها کلاس‌های درس را برگزار می‌کنند.
وی برضرورت همراهی و هماهنگی بین بخشی و اولیای دانش‌اموزان تاکید کرد و گفت: اولیا باید دانش‌آموزان را برای حضور در کلاس‌های درس تشویق کنند.
این مسئول تصریح کرد:ما به والدین دانش‌اموزان اطمینان می‌دهیم که شرایط بازگشایی مدارس فراهم شده و اگر پروتکلی رعایت نشود، اجازه بازگشایی را نخواهیم داد.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر