logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

محدودیتی در زمینه جذب تسهیلات از محل طرح رونق تولید وجود ندارد/ مشکلات صنایع تولیدی استان زنجان پایش می‌شود

محدودیتی-در-زمینه-جذب-تسهیلات-از-محل-طرح-رونق-تولید-وجود-ندارد-مشکلات-صنایع-تولیدی-استان-زنجان-پایش-می‌شود

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: امسال هم همانند سال گذشته مشکلات واحد‌های تولیدی استان زنجان در قالب طرح رونق تولید پایش می‌شود.

امیر حمیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ارائه تسهیلات در راستای طرح رونق تولید در استان زنجان اظهار کرد: سهمیه مناسبی امسال برای استان زنجان در جذب اعتبار در زمینه طرح رونق تولید در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال واحدهایی مشکلدار به صورت جدی مورد پایش قرار می گیرد افزود: واحد‌هایی که مشکل دارند بعد از پایش در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به میزان تسهیلات ارائه شده به واحدهای صنایع بزرگ در استان در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته در مجموع 101 میلیارد تومان اعتبار به این واحدها داده شده است.

وی تصریح کرد: به 198 واحد نیز به میزان 98 میلیارد تومان اعتبار از طریق گردش مالی ارائه شد.

حمید‌نیا با اشاره به عدم تخصیص تسهیلات جدید در سال 96 گفت: امسال سهمیه تسهیلات به صورت جدا برای استانها اختصاص نیافته است.

وی به تسهیلات در نظر گرفته شده برای رونق تسهیلات در سطح کشور اشاره ابراز کرد: امسال تسهیلات خوبی در سطح کشور برای رونق واحد‌های تولیدی در نظر گرفته شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر