logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۳۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

هیچ ترددی در مرز مهران انجام نمی گیرد

هیچ-ترددی-در-مرز-مهران-انجام-نمی-گیرد
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مرز مهران همچنان بسته است ،گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی کشور دریافت کنند.

به گزارش موج رسا; سردار" دلاور  القاصی مهر" بیان کرد: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)در اربعین سال های گذشته از افتخارات نیروی انتظامی بود، اما شرایط امسال با انتشار ویروس کرونا بسیار متفاوت شده است و هیچگونه خدماتی در مرز مهران و استان ایلام جهت عبور و مرور زائران ارائه نمی‌شود.

 
وی افزود: امسال مراسم پیاده روی اربعین برگزار نمی شود و مرز مهران برای عبور و مرور افراد همچنان بسته است و هیچ ترددی در آن صورت نمی پذیرد .
 
فرمانده انتظامی استان، ادامه داد: نیروی انتظامی در استان ایلام با تشدید کنترل و استقرار تیم های پلیس‌راه و انتظامی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران از حرکت خودروهای غیر بومی و زائران به سمت پایانه مرزی جلوگیری می کند.
 
وی تصریح کرد: پلیس،افرادی را که بخواهند بصورت ناآگاهانه به سوی مرز مهران حرکت کنند بلافاصله به سمت استان‌ های محل سکونت خود باز می گرداند و کلیه این اقدامات در راستای سلامت مردم است.
 
سردار القاصی مهر در پایان، اضافه کرد: آمدن مردم به سمت مرز جز سختی برای آنها چیزی ندارد چون مرزمهران  بسته است و کشور عراق قوانین خاصی درمورد کسانی دارد که غیر قانونی وارد کشورشان شوند و مجازات های سنگینی در انتظار آنهاست،بنابراین درخواست ما این است مردم در همانجایی که زندگی می کنند ارادت خود را به اهل بیت نشان دهند و به شایعات کذب فضای مجازی توجه نکنند./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر